سرمایهگذاری اسمارتآپ ونچرز در دیجی زرگر، ویترین آنلاین طلا و جواهر کشور
داستان شکلگیری دیجی زرگر به سال ۹۵ برمیگردد، زمانی که تیم این استارتاپ به این نتیجه رسیدند که علیرغم وجود بازار بزرگ مصرف طلا و جواهر در کشور، ضعفهایی مثل عدم شفافیت قیمتها و عدم دسترسی به تنوع بالای محصولات تولید شده در کشور در یک ویترین جامع برای همه مصرف کنندگان، دغدغه بزرگی برای مصرف کنندگان این بازار شکل داده است. دیجی زرگر برای رفع این دغدغه طی سال ۹۵، توانست یک پلتفرم آنلاین فروش طلا و جواهر آنلاین توسعه دهد و از اواسط سال ۹۶ آن را به بازار عرضه کند. این استارتاپ در برنامههای آتی خود مواردی چون تکمیل پلتفرم آنلاین و ایجاد امکان فروش تمامی محصولات و ابزارهای ساخت طلا و همچنین طراحی اپلیکیشن مختص به تامین کنندگان جهت تسهیل ورود به عرصه فروش آنلاین محصولات را جا داده است و همچنین امید است با جذب سرمایه و طی برنامهریزیهای انجام شد طی دو سال آتی به بیشترین حجم فروش آنلاین طلا و جواهر در کشور دست پیدا کنید.
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات