سومین جشنواره متولد ایران کافه بازار برگزار خواهد شد

سومین جشنواره متولد ایران کافه بازار برگزار خواهد شد

سومین جشنواره متولد ایران کافه بازار از 13 الی 19 شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش اکوسیستم، به نقل از دیجیاتو، کافه بازار برای سومین سال متوالی جشنواره متولد ایران را برای حمایت از تولیدات ایران در صنعت موبایل برگزار می‌کند. شعار سومین دوره این جشنواره با شعار خوش‌نام‌ و نشان، متولد ایران است، شعاری که نشان از اهمیت محصولات ایرانی در این حوزه دارد. در طول مدت جشنواره متولد ایران کافه بازار که از 13 تا 19 شهریور ماه برگزار خواهد شد، صفحه اصلی این پلتفرم فقط و فقط به برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی اختصاص داده خواهد شد و محصولات برتر ایرانی در معرض دید نزدیک به ۴۰ میلیون کاربر این مارکت اندرویدی قرار می‌گیرند.

مجموعه کافه بازار هدف از جشنواره متولد ایران را ارزش‌آفرینی و حمایت از تولید ملی، حمایت از ایده و خلاقیت و ایجاد اعتماد به محصول ایرانی عنوان کرده است. نیلوفر امینی (مدیر برگزاری جشنواره متولد ایران) در مورد این جشنواره گفت: ما در سومین سال برگزاری متولد ایران قصد داریم بار دیگر نشان دهیم که برنامه‌ها و بازی‌های موبایل ایرانی از کیفیت بالایی برخوردا هستند و کاربران می‌توانند به خدماتی که آنها ارائه می‌دهند، اعتماد کنند. رونق این برنامه‌ها و بازی‌ها، نشان‌دهنده‌ اعتماد عمومی به آنها است.

سومین جشنواره متولد ایران کافه بازار برگزار خواهد شد

قرار است کاربران در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ متولدایران تجربیات و خاطرات خود را از محصولات موبایلی ایرانی بنویسند و در پایان رویداد، محصولی که بیشترین هشتگ را داشته باشد در کافه بازار معرفی خواهد شد. بدیهی است که توسعه دهندگان حاضر در این رویداد می‌توانند با تشویق کاربران خود نسبت به استفاده از این هشتگ، به جشنواره رنگ و لعابی جذاب‌تر ببخشند.

گفتنی است از از امروز نیز بازی آمیرزا بخش ویژه‌ای را به بازی‌های متولد ایران اختصاص می‌دهد که در آن، کاربران می‌توانند از لابه‌لای حروف به هم ریخته، نام تعدادی از برنامه‌ها و بازی‌های خوب ایرانی را پیدا کنند و در پایان به کاربرانی که طی هفت روز، تمام مراحل بازی را پشت سر بگذارند، به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

در متولد ایران سال پیش چه گذشت؟

سال گذشته بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نصب جدید در جشنواره‌ متولد ایران نصیب بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی شد و بالغ بر ۲۰۰ برنامه و بازی برگزیده ایرانی، در کافه بازار معرفی و به اصطلاح پروموت شدند.

 جشنواره متولد ایران سال گذشته در شبکه‌های اجتماعی نیز با استقبال کاربران مواجه شد به طوری که بیش از دو هزار پست با هشتگ #متولدایران تولید شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی محبوب‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی را به انتخاب خودشان معرفی کردند.

    نظرات