داوطلبان المپیاد نانو آموزش «مجازی» می‌بینند

داوطلبان المپیاد نانو آموزش «مجازی» می‌بینند

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزاری این کارگاه‌ها توسط باشگاه نانو برای افزایش سطح آمادگی شرکت کنندگان انجام می‌شود تا باعث ارتقای آنان شود. در حال حاضر به علت شیوع کرونا و عدم تشکیل کارگاه‌های حضوری این کارگاه‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود. در همین راستا باشگاه نانونسبت به تهیه و انتشار مقالات، فیلم‌های آموزشی و برگزاری کارگاه‌ها اقدام کرده است.

انتشار فیلم‌ها آشنایی با فناوری نانو روند آموزش این حوزه را به دانش‌آموزان تسهیل می‌کند. در این مجموعه، سرفصل‌های اصلی در فناوری نانو به زبان ساده آموزش داده می‌شود. همچنین آماده‌سازی داوطلبان با کمترین هزینه و کیفیت مناسب با انتشار مقالات در نظر گرفته شده است.

همچنین کتاب‌های جدید به عنوان منابع تکمیلی المپیاد نانو از جمله مواردی است که به همت باشگاه نانو منتشر شده و در دسترس دانش‌آموزان قرار دارد .

یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی برگزار می‌شود. بهره مندی از حمایت‌های باشگاه دانش پژوهان جوان، بهرهمندی از جوایز نقدی بنیاد ملی نخبگان و بهره مندی از حمایت‌های ستاد برخی از مزایای شرکت در این رویداد است.

این المپیاد فعالیتی است که ابتکار آن متعلق به ایران و ترکیبی مناسبی از رقابت همزمان در حیطه تئوری و عملی است که همه مباحث اصلی مطرح در علوم و فناوری نانو را شامل می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به www.nanoclub.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/۲۵

اخبار مرتبط:

*ثبت‌نام المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو آغاز شد

* آخرین مهلت ثبت‌نام و زمان برگزاری یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو اعلام شد

* ستاد نانو از برگزارکنندگان المپیاد نانوی دانش آموزی حمایت می کند

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات