بازار خدمات آزمایشگاهی را توسعه می‌دهیم

بازار خدمات آزمایشگاهی را توسعه می‌دهیم

«تلاش می‌کنیم بازار خدمات آزمایشگاهی را توسعه دهیم. بازاری که فواید آن برای جامعه، نظام سلامت و آزمایشگاه‌های کشور است.» این موضوعی است که رضا اسدی‌فرد به آن اشاره می کند و می‌گوید: تمرکز اصلی ما در سال ۹۸ و امسال، توسعه بازار خدمات آزمایشگاهی به عنوان یکی از نیازهای نظام سلامت است.

به گفته وی، حدود ۷ هزار عضو با شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری‌ همکاری می‌کنند و این جمعیت بزرگ یعنی یک توانمندی مقبول و قابل اتکا.

اجرای برنامه‌های انگیزشی و ارائه تخفیفات خدمات آزمایشگاهی از جمله برنامه‌های شبکه برای جذب پژوهشگران، مراکز آزمایشگاهی، دانشجویان و اساتید مرتبط با این حوزه علمی است.

اسدی‌فرد با اشاره به این موضوع که در چند سال اخیر روند عضویت در شبکه آزمایشگاهی رو به رشد بوده بر اجرای متنوع برنامه‌های تخفیفاتی این مجموعه در سال جاری تاکید می کند.

ارائه تخفیفات ۴۰ میلیون ریالی به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، ۲۰ میلیون ریال به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، ۱۰ میلیون ریال به اعضای جدید شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و ۴۰ میلیون ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله این خدمات تخفیفی در بهار ۹۹ شبکه آزمایشگاهی است.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۳

اخبار مرتبط:

پیوستن ۴۰ مجموعه جدید به شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارائه بیش از ۵۰ هزار نوع آزمون در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

معرفی نحوه استفاده از تخفیف‌ های شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات