همکاری ۱۲ بازی بزرگ برای سرگرم کردن کاربران در روزهای قرنطینه
بازیهای بزرگ و کوچک ایرانی و غیرایرانی طی هفتههای اخیر بیش از پیش بازی شدهاند و کاربرانشان روز به روز بیشتر میشوند. این پویش، با تاکید بر ماندن مخاطب در خانه و تامین سرگرمی او، از تاریخ دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه آغاز شده است و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. این اولین بار است که بازیهای ایرانی در پویشی مشترک و با چنین هدفی، به فعالیت مشترک میپردازند. کافهبازار به عنوان حامی صنعت بازی در ایران با اعلام حمایت از این پویش، در صفحهی اول بازار، بخش ویژهای را به آن اختصاص داده است. امین امیرشریفی، مدیرعامل کافهبازار میگوید: «جامعه بازیسازان ایران بعد مدتها کمی منسجم شده و این حرکت یکی از نمودهای انسجام بازیگران این صنعت رو به رشد است. به گزارش روابط عمومی این پویش که به همت کمیسیون بازی و سرگرمی نظام صنفی رایانهای برگزار میشود، سعی شده است تا بازیهایی انتخاب شوند که علاوه بر شناساندن کیفیت محصول داخلی به مخاطب، در زمینهی تنوع بصری و محتوایی نیز حرفهایی برای گفتن داشته باشند. حسین مزروعی، رئیس کمیسیون بازی و سرگرمی نظام صنفی رایانهای دربارهی این پویش میگوید: «کمیسیون سرگرمی و بازیهای رایانهای، تاثیر بسیار مثبتی در هماهنگی بازیسازان داشته است. بازیهای استودیوهای بازیسازی بزرگ ایرانی به همراه عبارات تکمیلیشان، شامل عناوین محبوب زیر میشوند: : رستوران خودت رو راه بنداز و به بزرگترین سرآشپز شهر تبدیل شو!
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات