هویت متمایز بادی‌اسپینر با تمرکز بر مشتری...

هویت متمایز بادی‌اسپینر با تمرکز بر مشتری...

هویت متمایز بادی‌اسپینر با تمرکز بر مشتری محوری

برند بادی‌اسپینر سابقه‌ای فراتر از ۲۰ سال در امر تولید انواع پوشاک دارد و بیش از ۱۲ سال است که ورود به حوزه خرده‌فروشی در صنعت مد و پوشاک کشور را تجربه می‌کند و به نوعی توان این را دارد تا هرکس با هر سلیقه‌ای را پاسخگو باشد. در ادامه شاهد توضیحات بیشتری دررابطه با روند کاری برند بادی‌اسپینر خواهید بود.

بادی‌اسپینر دربرگیرنده چه سبد کالایی است؟ (تنوع محصول)

امروزه بادی‌اسپینر دربرگیرنده تمامی اقلام فشن برای خانم‌ها و آقایان است. هدف این برند ساخت یک استایل کامل و حتی فراتر از آن، ساخت یک احساس متفاوت در کسانی است که این برند را انتخاب می‌کنند تا هر کس با آنچه می‌پوشد بتواند بخشی از هویت و سلیقه فردی‌اش را به نمایش بگذارد. با توجه به این هدف شما در مجموعه‌های متنوع بادی‌اسپینر می‌توانید انواع لباس مردانه و زنانه را در کنار کیف و کفش و اکسسوری‌های کامل‌کننده خریداری کنید.

پروسه طراحی برند بادی‌اسپینر به چه صورت است؟

طراحی‌های برند بادی‌اسپینر مناسب استایل روزمره یا همان کژوال است، طراحی‌هایی که در بیشتر موقعیت‌ها کاربرد دارند و برای هرکس با هر سبک و سلیقه‌ای می‌توانند یک انتخاب مناسب باشند.

آنچه بادی‌اسپینر طراحی می‌کند نه‌تنها کاربردی بلکه مطابق با شعار این برند، یک انتخاب همیشگی است که همگام با مد روز پیش می‌رود. تیم طراحی و تولید بادی‌اسپینر برای ساخت هر کالکشن نگاه دقیقی به مدهای روز و مدهای آتی دارد و این از دیگر ویژگی‌های مشهود تولیدات بادی‌اسپینر است.

قشر هدف برند شما چه سطحی از جامعه هستند؟ (از نظر سنی، جنسیتی و توان مالی)

برند بادی‌اسپینر در حال حاضر در زمینه تولید و طراحی لباس برای بزرگسالان یعنی خانم‌ها و آقایان بالای ۱۸ سال فعالیت می‌کند. اگرچه در ابتدا این برند تنها طراحی‌هایی مختص آقایان داشت اما در سال‌های گذشته به تدریج مجموعه لباس‌های زنانه‌ را تولید کرده که تا به امروز کاملا تکامل یافته و پابه‌پای مجموعه‌های مردانه بادی‌اسپینر می‌تواند در بازار پوشاک حرفی برای گفتن داشته باشد.

بادی‌اسپینر در ابتدای فعالیت خود به‌عنوان یک برند فشن، تلاش می‌کرد تولیداتی را به بازار عرضه کند که در دسترس اقشار مختلف جامعه باشد اما امروز با پیشرفت بیشتر این برند و با توجه به کمرنگ شدن حضور برندهای خارجی در کشور با تمرکز بالاتر و توجه بیشتر به حوزه ارائه خدمات خاص به مشتریان، خود را به‌عنوان برندی در سطح بالاتر تعریف می‌کند. می‌توان گفت برخلاف گذشته که بادی‌اسپینر در طبقات اجتماعی در جایگاه D قرار داشت به جایگاه و و B رسیده است.

داشتن creative director و ورود جدی‌تر تیم طراحی برند به حوزه مد و فشن به منظور ساخت مدهای تازه و نه‌فقط پیروی از آنها تغییر اصلی بوده که در برند بادی‌اسپینر به وجود آمده و همین امر هم باعث می‌شود امروز در جایگاه بالاتری نسبت به سال‌های ابتدایی خود قرار بگیرد.

به‌عنوان یک برند ایرانی سال گذشته برای شما چطور بود؟ آیا نتایج موفقی از شرایط به‌وجود آمده و حضور پررنگ‌ترتان به‌عنوان یک برند ایرانی حاصل شد؟

ما امسال تلاش کردیم وارد حوزه تازه‌ای از بحث برندینگ شویم که آن حرکت از سمت «محصول‌محوری» به «مشتری‌محوری» است. اولین گام‌هایی که در این مسیر نهادیم تمرکز بر بحث تخقیقات بازار ( Market Research ) و ورود متفاوت به حوزه مارکتینگ و همچنین تعریف سیاست‌گذاری‌های جدید برمبنای نتایج تحقیقات در این حوزه بوده است. بادی‌اسپینر در حال حاضر در حال رشد و پوست‌اندازی است و در این مرحله تازه می‌خواهیم به تدریج هویت برند خود را بازتعریف و داستان برند تازه‌ای را پیرامون آن خلق کنیم.

البته سال ۹۸ سال پرچالشی بود که تمامی برندها و تولیدکنندگان را چه به لحاظ فروش و چه به لحاظ حرکت توسعه‌ای تحت تاثیر خود قرار داد اما با این وجود ما در بادی‌اسپینر تمام تلاش خود را کرده‌ایم که بتوانیم روند رو به جلو را در هر شرایطی ادامه دهیم و با وجود فراز و نشیب‌ها همچنان به نتایج مثبتی در این راه تازه، دست پیدا کنیم.

با توجه به خروج برندهای خارجی از کشور دیدگاه شما برای باز شدن عرصه فعالیت برای برندهای ایرانی چیست؟

به هر حال بادی‌اسپینر از گذشته تاکنون توانسته بود در کنار تمامی برندهای خارجی در بازار پوشاک کشور نه‌تنها موجودیت خودش را حفظ کند بلکه با ارائه محصولات به‌روز و باکیفیت به رقیبی برای این برندها تبدیل شود و مشتریان وفاداری را جذب خود کند. با این حال فکر می‌کنم خروج برندهای خارجی در ماه‌های گذشته و کمرنگ‌تر شدن فعالیت آنها در نهایت فرصت خوبی برای برندهای ایرانی است که بتوانند خود را به مخاطبان‌شان بشناسانند. بادی‌اسپینر هم از این شرایط به‌خوبی بهره گرفته و تلاش کرده با اتخاذ نگاه «مشتری‌محوری» هویت متمایزی را برای برند خود تعریف و بخش قابل توجهی از بازار آزاد شده را از آن خود کند.

طی سالی که آن را پشت سر گذاشته‌ایم با چه چالش‌هایی روبه‌رو بوده‌اید و برای حل و فصل آنها در سال آینده چه تدابیری مدنظر دارید؟

در سال گذشته یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که با آن مواجه بودیم بحث نوسان‌های اقتصاد و بازار متاثر از اتفاقات متفاوتی بود که شاهد آن‌ بودیم. ما بیش از هرچیز در سال‌های اخیر در مرحله بلوغ برند و رشد آن قرار داریم و تلاش می‌کنیم بتوانیم نه‌تنها بازار خود را گسترش دهیم بلکه با سیاست‌های مشتری‌محور جدید، این برند را باز تعریف کنیم که البته این امر با شرایط موجود می‌تواند چالش بزرگی باشد.

سیاست ما در سال گذشته بر این بود که بتوانیم به موقع به هر یک از اتفاقات اقتصادی واکنش مناسبی نشان بدهیم و از فراز و نشیب‌ها با کمترین آسیب عبور کنیم. در سال‌های آتی تلاش خواهیم کرد با پیش‌بینی دقیق‌تر اوضاع اقتصادی بتوانیم در هر زمان برای تغییرات پیش رو آماده باشیم که البته نیازمند دقت و پشتکار فراوانی از سوی همه اعضای بادی‌اسپینر خواهد بود.

چشم‌انداز بادی‌اسپینر برای سال جاری به چه صورت است؟

همان‌طور که اشاره کردیم یکی از اهداف نزدیک بادی‌اسپینر که در سال پیش‌رو آن را همچنان پیگیری می‌کنیم و تا حد زیادی محقق خواهیم کرد، ورود جدی به حوزه تحقیقات بازار و به دست آوردن و تحلیل داده‌های تازه در این حوزه و سپس به‌روز کردن سیاست‌گذاری‌های برند بر مبنای ارائه خدمات جدید به مشتریان و پاسخگویی سریع به نیازهای روز و آتی آنهاست.

در کنار آن هدف بلندمدت و چشم‌اندازی که بادی‌اسپینر به ویژه در سال‌های اخیر باجدیت آن را دنبال می‌کند، ورود به بازارهای منطقه‌ای و شروع صادرات در گام اول به کشورهای همسایه است. امروز می‌توانیم بگوییم که اگر به گذشته بادی‌اسپینر و روند پرسرعت رشدی که در سال‌های اخیر طی کرده است نگاه کنیم، تبدیل شدن به یک برند شناخته‌شده در بازارهای منطقه و رسیدن به مشتری‌های برون‌مرزی هدفی کاملا دست‌یافتنی و محقق برای ماست. البته این چشم‌انداز پس از آن وسیع‌تر خواهد شد و این حرکت را ما تا جایی پیش می‌بریم که پا از بازارهای منطقه‌ای نیز فراتر بگذاریم و به صادرات در سطح جهانی دست یابیم.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات