بازگشایی برخی فروشگاه‌های اپل از هفته...

بازگشایی برخی فروشگاه‌های اپل از هفته...

بازگشایی برخی فروشگاه‌های اپل از هفته آینده

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، اپل هفته آینده برخی از فروشگاه‌های خود را در آمریکا بازگشایی می کند البته تعداد محدودی از مشتریان می توانند در یک زمان در فروشگاه حاضر باشند و دمای بدن آنها هم چک میشود.

تعداد بسیار زیادی از فروشگاه های اپل در خارج از چین از ماه مارس به خاطر همه گیری ویروس کرونا بسته بوده اند. طی هفته های اخیر، برخی از این فروشگاه ها در کشورهایی مثل کره جنوبی، استرالیا و آلمان باز شده اند.

فروشگاه های اپل گردانندگان اصلی تقاضا برای محصولات این شرکت هستند. بازگشایی این فروشگاه ها نشانه بازگشت تدریجی فعالیت های این شرکت به شرایط معمول است، آن هم بعد از بحرانی که تیم کوک، مدیر عامل اپل آن را« چالش برانگیزترین بحران جهانی» می دانست که تا حالا تجربه کرده بودند.

یکی از نمایندگان اپل طی بیانیه ای گفت:« ما از بازگشایی فروشگاه هایمان در آمریکا در هفته آینده بسیار هیجان زده هستیم و این کار را با برخی فروشگاه‌ها در آیداهو، کارولینای جنوبی، آلاباما و آلاسکا آغاز می‌کنیم. گروه ما به طور مداوم اطلاعات بهداشتی منطقه و دستورالعمل های دولت را کنترل میکند و به محض اینکه بتوانیم فروشگاه‌هایمان را با رعایت نکات بهداشتی و با امنیت بازگشایی کنیم، این کار را خواهیم کرد».

اپل تنها ۶ فروشگاه در این ایالت ها دارد و هنوز تایید نکرده که آیا همه آنها هفته آینده بازگشایی خواهند شد یا نه. اپل به طور کلی ۵۱۰ فروشگاه در سراسر جهان دارد که از این تعداد ۲۷۱ فروشگاه در آمریکا قرار دارند.

اپل اعلام کرد تمرکز اصلی این فروشگاهها تعمیر محصولات خواهد بود و اقدامات بهداشتی لازم برای حفاظت از کارکنان و مشتریان در برابر ویروس کرونا صورت می گیرد. اقداماتی مانند کنترل دمای بدن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای کارکنان.

این شرکت اعلام کرد:« طبق پروتکل جدید فاصله گذاری اجتماعی، تنها تعداد محدودی از بازدیدکنندگان اجازه دارند در یک زمان وارد فروشگاه شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم تا حد امکان مشتریان به صورت آنلاین خرید کنند».

گرچه فروشگاه های اپل در آمریکا از اواسط ماه مارس بسته بوده اند، ولی این شرکت یک افزایش نسبی درآمد در سه ماهه اول سال جاری میلادی داشت و اعلام کرد کل فروش این شرکت که شامل فروش آنلاین هم می شود،  در این سه ماهه رکورد زده است.

منبع: تسنیم

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات