عرضه اولیه‌هایی که در راه بورس هستند / ورود استارتاپ‌ها به بورس چه نتایجی دارد؟

پس از این که بسیاری از شرکت‌ها برای عرضه اولیه در بورس اعلام آمادگی کردند، عرضه چند شرکت استارتاپی از جمله دیجی کالا، کافه بازار، تپسی و شیپور نیز خبرساز شده است. طالبی در گفتگو با تجارت‌نیوز با بیان این که برای ورود به بورس تسهیل‌گری شده اما نگرانی از ضربه خوردن این شرکت‌ها وجود دارد، عنوان کرد: وارد بورس شدن برای تامین و جذب سرمایه است که با توجه به شرایط اقتصادی که داریم ایده خوبی است اما آیا این شرکت‌ها می‌توانند خود را با قوانین بازار سرمایه تطبیق دهند؟

متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز

منبع خبر

تجارت نیوز

تجارت نیوز

تجارت نیوز یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات