با اعلام ورشکستگی برند نیمان مارکوس...

با اعلام ورشکستگی برند نیمان مارکوس...

با اعلام ورشکستگی برند نیمان مارکوس موافقت شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، برند فروشگاه های زنجیره ای کالاهای لوکس “نیمان مارکوس” اعلام کرد که دادگاه فدرال آمریکا با درخواست این شرکت مبنی بر اعلام ورشکستگی موافقت کرده و مجوز دسترسی به وام ۶۷۵ میلیون دلاری را برای آن صادر کرده است.

برند فروشگاه های زنجیره ای کالاهای لوکس “نیمان مارکوس” روز جمعه اعلام کرد که دادگاه فدرال آمریکا با درخواست این شرکت مبنی بر اعلام ورشکستگی موافقت کرده و مجوز دسترسی به وام ۶۷۵ میلیون دلاری را برای آن صادر کرده است.

با این حکم دادگاه، ادامه فعالیت شرکت فروشگاه های زنجیره ای نیمان مارکوس در طی جلسات بررسی دادخواست این برند امکان پذیر شده است و این برند قادر به پرداخت حقوق کارکنان و فروشندگان خود نیز خواهد بود.

تایید “موقت” اعلام ورشکستگی این شرکت توسط دادگاه منطقه جنوبی تگزاس، بخش هیوستون، یک روز پس از آن صورت گرفت که این شرکت دادخواست ورشکستگی خود را در پی رکود ناشی از شیوع ویروس کرونا به دادگاه ارائه کرده بود.

برند نیمان مارکوس روز پنجشنبه در دادگاه فدرال هیوستون اعلام ورشکستگی کرد و اظهار داشت با وام دهندگان بر سر بودجه ۶۷۵ میلیون دلاری توافق کرده است تا بتواند فعالیت اقتصادی خود را مجدداً سازماندهی کند.

این برند فروشگاه های زنجیره ای که مرکز آن در دالاس واقع شده است قصد دارد برای تسویه ۴ میلیارد دلار از بدهی های خود، کنترل این شرکت را به وام دهندگان واگذار کند. بدهی این شرکت در حال حاضر حدود ۵ میلیارد دلار تخمین زده می شود.

این شرکت همچنین پیش بینی کرده است که اوایل فصل پاییز جلسات دادگاه برای بررسی دادخواست این شرکت تحت فصل ۱۱ قانون ورشکستگی آمریکا به اتمام خواهد رسید و یک بسته ۷۵۰ میلیون دلاری از وام دهندگان خود دریافت خواهد کرد.

منبع: دنیای برند به نقل از رویترز

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات