برنامه نانومچ؛ فناوران برای توسعه بازار ایده بدهند

برنامه نانومچ؛ فناوران برای توسعه بازار ایده بدهند

علاقمندان برای شرکت در این فراخوان تا ۲۰ خرداد ماه سال جاری فرصت دارند. تولید نمونه اول محصول یکی از شرط‌های شرکت در این فراخوان است.

نانو مچ (برنامه تجاریسای فناوری نانو) رویکردی حمایتی دارد تا فناورانی که ایده خود را در حد تولید نمونه اولیه محصول پیش برده‌اند برای تجاریسازی ایده خود حمایت شوند. فناوران، شرکت‌های نوپا، پژوهشگران و جامعه دانشگاهی مخاطبان این فراخوان هستند و در سوی دیگر صنایع و سرمایه‌گذاران خطر پذیر قرار دارند.

قرار گرفتن در مسیر کارآفرینی و تولید ثروت از دستاوردهای داخلی فناوری نانو از اهدافی است که در این برنامه دنبال می‌شود. با حمایت از نیروی انسانی توانمند و نوآور در این مسیر قرار می‌گیریم.

البته رفع نیاز صنعت با ایده فناورانه یکی از معیارهای مد نظر در نانومچ است بنابراین طرح نباید مشابه داخلی داشته باشد و در صورت وجود مشابه بهبود کیفیت، خواص و یا کاهش هزینه نسبت به آن داشته باشند.

همچنین این طرح‌ها، علاوه بر بهره‌مندی از خدمات و حمایت‌های نانومچ برای توسعه کسب و کار خود، پس از اتمام فرآیند توسعه محصول، امکان استفاده از سایر حمایت ها و امکانات ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی برای توسعه بازار را دارند.

این فراخوان با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی منتشر شده است.

نانومچ برنامه‌ای دائمی است و هشتمین دوره آن از مهرماه سال گذشته آغاز شد. در این دوره سه فراخوان منتشر شده است و نتایج برحی طرح‌های این سه فراخوان نیز پس از ارزیابی اعلام شد.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۵

اخبار مرتبط:

* حمایت ۴۷ میلیاردی ستاد نانو از محققان نانویی

* ستاد توسعه فناوری نانو از محققان حمایت می کند

* بیش از ۲ هزار محقق نانو ۳۵ میلیارد ریال حمایت تشویقی دریافت کردند

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات