شرکت‌های توانمند متقاضی کاهش پیک‌سایی تابستان ۹۹ دعوت به همکاری شدند

شرکت‌های توانمند متقاضی کاهش پیک‌سایی تابستان ۹۹ دعوت به همکاری شدند

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر اساس توافقات صورت گرفته میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجموعه وزارت نیرو و توانیر، با هدف پیکسایی در تابستان ۱۳۹۹ از ظرفیت شرکت‌های فعال در این حوزه استفاده خواهد شد.

بر این اساس در راستای آئین‌نامه پیک سایی تابستان ۱۳۹۹ شرکت توانیر، شرکت توزیع نیروی برق البرز در نظر دارد اطلاعات شرکت‌های خدمات مشاوره و سایر شرکت‌های دانش بنیان و فناور را که تجربه کاری در پروژه‌های مشاوره در خصوص کاهش پیک برق مشترکان برق را دارند، برای انجام خدمات اجرایی طرح افزایش مشارکت مشترکین برق خانگی و تجاری در کاهش پیک و پاسخگویی بار را دعوت به همکاری کند.

این شرکت‌ها می‌‎توانند اسناد ارزیابی کیفی را با مراجعه به وب سایت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان البرز، توانیر و یا پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور دریافت کنند.

«آئین‌نامه طرح افزایش مشارکت مشترکین خانگی و تجاری در مدیریت بار توسط نهادهای تجمیع کننده پاسخگویی بار» با هدف پیکسایی و کاهش ۱۰۰۰ مگاواتی بار پیک تابستان ۱۳۹۹ تدوین و ابلاغ شده است. همچنین مطابق تفاهم نامه مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت نیرو، حوزه زیست بوم نوآوری انرژی معاونت علمی از شرکت‌های توانمندی که قادر به اجرای موفق اهداف این آئین‌نامه هستند برای مشارکت در اجرای طرح دعوت به عمل می‌آورد و در راستای دستیابی به موفقیت در اجرای طرح، حمایت مالی و معنوی ویژه‌ای انجام خواهد داد.

پایان پیام/۳۳

اخبار مرتبط:

توسعه علمی و فناوری کشور در گرو حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

چگونگی موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان از نگاه روسای پارک‌های علم‌وفناوری

۵ عامل شکست و موفقیت‌ شرکت‌های دانش بنیان

بررسی عوامل موثر بر رشد و موفقیت شرکت های دانش بنیان

شرکت‌های دانش بنیان سوار بر قطار موفقیت

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

منبع خبر

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

    نظرات