بزرگترین شعبه فرشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه...

بزرگترین شعبه فرشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه...

بزرگترین شعبه فرشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در مجتمع لوتوس مال افتتاح شد.

دکتر رسول محمدی، عضو محترم هئیت مدیره و مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ابتدای مراسم افتتاحیه گفت: فروشگاه‌های رفاه با وارد شدن به طرح تحول، جانی دوباره گرفته و آماده رقابت با دنیای خرده فروشی دنیا است. متاسفانه ما از صنعت خرده فروشی که در دنیا صنعت اول است غافل بوده‌ایم در صورتی که این صنعت بازوی توزیع مدرن دولت‌ها بوده و از جمله ابزارهایی است که می‌توان در حوزه صادرات غیرنفتی روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد.

سال هاست که سازمان توسعه تجارت در حوزه صادرات غیرنفتی در حال فعالیت بوده و گام‌های بزرگی در این راستا برداشته است. امروزه با وجود سختی‌ها و تحریم‌ها، یک کالای ایرانی توانسته در دنیای رقابتی جای پای محکمی برای خود ایجاد کند. در این مسیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایرانی مانند "رفاه" با ایجاد یک راه میانبر این مهم را در کشورهای همسایه امکان پذیر ساخته‌ و تعداد زیادی از کالاهای ایرانی را در شعبه‌های خود به فروش می‌رسانند. از این پس مسولیت ماست که با حمایت از صنعت خرده فروشی کشور به صادرات غیرنفتی و عرضه کالاهای ایرانی در خارج از کشور کمک کنیم.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ادامه افزود: در سالی که گذشت توانستیم تجربه اشتغال‌زایی برای تعداد ۱۱هزار نفر به صورت مستقیم، در بیش از ۸۰۰ شعبه به مساحت فروش ۵۰۰ هزار متر مربع  را ثبت کنیم.
دکتر محمدی اضافه کرد: در سال گذشته که با شعار "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شد بیش از ۹۷ درصد از کالاهای عرضه شده در فروشگاه رفاه، ایرانی بود. در سال جاری که "جهش تولید" نام گرفه است، این اراده را در خود ایجاد کردیم تا شرایط بهتری را برای ارائه کالاهای ایرانی مهیا کنیم .
وی بیان داشت: به همین منظور کمپبن‌های متعددی که عمدتا تخفیف محور هستند، برای تشویق مشتریان محترم برپا شد تا امکان عرضه این قبیل کالاها فراهم شود. به طور مثال در کمپین "حراجستون" که به مدت ۶ روز و با هدف رنگین‌تر شدن سفره‌های ایرانی در هر ماه برگزار می‌شود اقلام مصرفی، در مجموع با تخفیف ۳۰ الی۴۰ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.


مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اظهار داشت: در تلاشیم تا با کمک مقامات دولتی فعالیت موثر و مستحکمی در کشورهای همسایه همچون عمان، قطر و عراق داشته باشیم.


آقای محمدی درخصوص عرضه روزانه بین ۶۰ تا ۱۰۰ تن گوشت گرم در تهران گفت: در سال گذشته برای فراهم کردن یکی از کالاهای اساسی پروتینی، کارخانه فرآوری گوشت را در شهرک نصیرآباد افتتاح کردیم که به موجب آن هم اکنون حدود ۲۰۰ نفر پرسنل در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند. به پشتوانه تولیدات این کارخانه توانستیم عرضه گوشت گرم شهر تهران را زیر قیمت تنظیم بازار میسر سازیم .
وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته به عنوان یکی از ۳۰ شرکت برتر کشور انتخاب شدیم و در چشم انداز دو سال آینده، رفاه را در سطح ۱۰کشور برتر ترسیم نموده‌ایم.


گفتنی‌است؛ غرفه‌های تخصصی در حوزه‌های مواد غذایی تازه، غذای گرم خانگی و سنتی، فست فود، لبنیات تازه، گوشت تازه (قصابی)، نان ارگانیک و محصولات اختصاصی تولید شده توسط شرکت رفاه، غرفه پوشاک، لوازم تزئینی خانه، غرفه گل و گیاه، غرفه میوه و سبزیجات و ... از جمله ویژگی‌های این شعبه است. این فروشگاه مدرن با متراژ بیش از ۵ هزار متر مربع در تهران، نازی آباد، خیابان شهید رجایی، خیابان اکبر مشهدی، خیابان شهید خدایاری، مجتمع تجاری لوتوس مال، طبقه منفی ۲ واقع شده و همه روزه از ساعت  ۸ صبح الی ۲۳ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی است.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات