برنامههای توسعه سرونو در زمینه نرمافزار CRM سرو پس از پیوستن به همکاران سیستم
در این باره میگوید: «از زمانی که کار بر روی SarvCRM را در سال ۱۳۹۱ آغاز کردیم، چشماندازمان ایجاد نسل جدیدی از نرمافزار برای کمک به پیشبرد کسبوکارهای کارآمد و بهروز بود. در این مسیر، پیوستن به شرکتهای در زیرمجموعه همکاران سیستم اتفاقی بزرگ برای ایجاد تحول در کسبوکارهای مشتریانمان است.» ترکیب قابلیتهای سرونو با دانش، تجربهی همکاران سیستم ارزشی متمایز برای مشتریان خلق میکند.» این موضوع موجب میشود فرایندهای بیشتری از مشتریان مانند فروش، خدمات پس از فروش یا پرداخت یکپارچه شده و در نهایت مشتریان ارزش بالاتری را از تلفیق اطلاعات دو نرمافزار دریافت کنند. در ادامه مسیر رو به رشد خود و با اتکا به تخصص و تجربه همکاران سیستم، قصد دارد قابلیتهای بیتری را با هدف کمک بیتر به کسبوکارها در ارتباط بسیاری از کسبوکارها با مشتریان از طریق شبکه فروش یا نمایندگی است. مدیریت مناسب نمایندگان نیازمند یک سیستم اطلاعاتی است که همهی اطلاعات مرتبط با آنها مانند اطلاعات اولیه در مرحله جذب، سفارشها، خدمات ارائه شده، رضایت مشتریان و … را یکپارچه کرده و با ارائهی گزارشهایی تحلیلی به مدیران کسبوکار کمک کند تا استراتژیهای مناسب بهکار بگیرند. در مواردی که این خدمات در رابطه با دستگاههای فروخته شده ارائه میشود، نیازمند ارتباط بسیار عمیق با نرمافزار ERP است. سرونو در راستای ماموریت خود و همچنین با هدف پوشش نیازهای کسبوکارهای این حوزه قصد دارد ماژول خدمات پس از فروش را در SarvCRM توسعه دهد. این راهکار به شرکتها در وفادارسازی و افزایش رضایت مشتریان کمک میکند. در کنار دو اولویت اصلی سرونو یعنی مدیریت نمایندگان و مدیریت خدمات پس از فروش، SarvCRM با هدف ارزشآفرینی بیشتر برای مشتریان خود برنامههای زیر را در دست اجرا دارد: با پیوستن سرونو به این شرکت، انتظار میرود تا SarvCRM با دیگر محصولات همکاران سیستم نیز مانند تنوع نیازهای صنایع مختلف درحوزه مدیریت ارتباط با مشتریان ایجاب میکند تا راهکاری تخصصی برای یک صنعت خاص ایجاد شود. سرونو با هدف کمک به شرکتها برای عرضه محصولات و خدمات خود در یک بستر یکپارچه؛ SarvCRM را با دیگر ابزارهای آنلاین مانند فروشگاههای اینترنتی، چت آنلاین، ابزارهای بازاریابی ایمیلی و شبکههای اجتماعی یکپارچه خواهد کرد.
متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز
نظرات