امضای قرارداد همکاری بین شهرداری تهران و پارک

امضای قرارداد همکاری بین شهرداری تهران و پارک

تفاهم‌نامه پارک علم‌وفناوری دانشگاه تربیت مدرس و سازمان ورزش شهرداری تهران باهدف همکاری درزمینه شرکت‌های دانش‌بنیان ورزشی به امضا رسید.
به گزارش خبرگزاری ایرنا، امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران روز پنجشنبه مورخ ۲۲ خردادماه ۹۹ در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این تفاهم‌نامه به توسعه ورزش همگانی در فضاهای مختلف شهری منجر می‌شود.
امیر محسنی بیان کرد: ارتقای سطح دانش و مهارت شهروندان در موضوع‌های ورزشی با تشویق آن‌ها برای شرکت در کلاس‌های آموزشی ورزشی، افزایش مشارکت شهروندی در رویدادهای ورزشی از طریق اطلاع‌رسانی به شهروندان از اهداف امضای این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: ارتباط مستمر و دوسویه با شهروندان پیرامون مسائل ورزش شهروندی و همگانی و ایجاد بستر ارتباطی میان شهروندان و مراکز ورزشی به‌منظور ارتقای سطح خدمات‌دهی ورزش شهروندی از دیگر اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.
سازمان ورزش شهرداری تهران بیش از ۲۰۰ مجموعه ورزشی آبی، چندمنظوره، الزهرا (س) و یک هزار ایستگاه ورزش شهروندی را در سطح بوستان‌ها را در اختیار دارد که از این حیث طبق گفته مدیرعامل سازمان هنوز به سطح استاندارد (یک مترمربع برای هر شهروند) سرانه نرسیده است.
۹۹/۰۳/۲۳
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

منبع خبر

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس

پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

    نظرات