خشک کن دوگانه سوز برنج در شورای جذب و پذیرش مرکز رشد تصویب شد

خشک کن دوگانه سوز برنج در شورای جذب و پذیرش مرکز رشد تصویب شد

صد و بیست و هشتمین جلسه شورای جذب و پذیرش مرکز رشد در روز دوشنبه ۲۶ خردادماه سال جاری در محل سالن جلسات مهندسی زراعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد، در این جلسه، ایده محوری “خشک کن دوگانه سوز برنج” در شورای جذب و پذیرش مرکز رشد دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه ایمان جعفری ماچک پشتی به تشریح ایده محوری خود که باهدف ساخت خشک کن دوگانه سوز برنج ارائه‌شده است، پرداخت.

جعفری در جلسه دفاع از این ایده گفتند: ما در این محصول سعی داریم علاوه بر سوخت فسیلی سوختی پاک مانند الکتریسیته را به خشک کن اضافه کرده و علاوه بر آن با ایجاد طراحی مناسب و اصولی توزیع حرارت را یکسان و متناسب با درصد رطوبت محصول انجام بدهیم و با قرار دادن المنت های حرارتی بتوانیم از مصرف بی رویه جلوگیری نماییم و همچنین در مواقعی که با افت فشار گاز یا قطعی گاز مواجه شده ایم سوختی جایگزین باشد که از خاموش شدن خشک کن جلو گیری کرده و از سیستم خارج نشود.

وی در ادامه افزودند: کارخانه های شالیکوبی و سوله های خشک کردن محصولات کشاورزی از قبیل برنج از خریداران بالقوه این محصول می باشند.

گفتنی است، این ایده محوری توسط آقایان مهدی باقری کوشا، بخشعلی بخشی، بهزاد بخشی، رضا طباطبایی، زربخت انصاری و علی متولی موردبررسی و داوری قرار گرفت و موفق به کسب آرای موافق داوران برای جذب و استقرار در دوره رشد مقدماتی مرکز شده و برای تصویب نهایی به شورای مرکز رشد ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان یک مرکز رشد در شهر ساری می باشد

    نظرات