Instant View در تلگرام چیست؟

Instant View در تلگرام چیست؟


تلگرام یک نرم افزار پیام رسان حرفه ای و قدرتمند همراه با کانال های مختلف تفریحی و تجاری می باشد که با ارائه امکاناتی منحصر بفرد توانسته از سایر رقیبان خود سبقت بگیرد و به یکی از بهترین برنامه های پیام رسان تبدیل شود. رمزنگاری حرفه ای پیام ها و عکس ها , امکان ایجاد  مدیریت کانال ها و بات ها که تلگرام را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز ساخته اند. کاربران نرم‌افزار تلگرام امکان تبادل پیام، عکس، ویدیو و فایل تا حجم ۱ ٫ ۵ گیگابایت را دارند شاید کمتر کاربری با Instant View آشنایی داشته باشد. ممکن است بخواهید یک متن یا داستان بلند که حاوی تصاویر, ویدئو ها و اسناد باشد را برای دوستان خود ارسال کنید که با این روش امکان پذیر است.

تعریف Instant View

شما هم در تلگرام با پست هایی برخورد داشته اید که چکیده ای از مطالب یک صفحه سایت و یا کانال تلگرامی را همراه با لینک ورود به آن به صورت خلاصه ( Instant View ) قرار داده باشد، شاید جالب باشد بدانید میل به مطالعه و کلیک بر روی اینگونه پست­ ها تا ۵۰% بیشتر از پست های عادی همراه با یک لینک متنی معمولی می باشد .

تلگرام همواره در حال به روز رسانی و معرفی ویژگی های جدید و بروز مسنجر خود به کاربران می باشد. چت خصوصی (secret chat) ، ایجاد کانال (channel) ، قابلیت انتقال فایل تا ۱ ٫ ۵ گیگابایت، ربات­ های تلگرامی، قابلیت منشن کردن (mention) ، استیکر و هم اکنون مرور سریع ( instant view ) از قابلیت هایی است که نخستین بار در نرم افزار قدرتمند تلگرام شاهد آن بوده ایم. اگر می­خواهید پستی را در تلگرام منتشر کنید که حاوی مقدار زیادی محتوا مثل متن، تصویر، گیف، لینک و می باشد، قابلیت Instant View درتلگرام همان چیزی است که برای شما ساخته شده است.

- ابتدا مرورگر خودرا باز کنید و آدرس telegra.ph را در آن تایپ کنید و کلید اینتر را بزنید.

- نوشته خود را انتخاب کرده و محتوای خود را پایین آن وارد نمایید.

- برای قراردادن عکس مورد نظر روی آیکون دوربین در سمت کلیک کنید.

- برای قرار دادن لینک روی <> کلیک کنید.

- می توانید با انتخاب قسمتی از متن آن را ویرایش کنید.

اکنون کافیست نوشته خود را منتشر کنید و آدرس مرورگر را در تلگرام خود قرار دهید و آن را برای دیگران ارسال کنید تا نوشته شما همراه با دکمه Instant View نمایش داده شود .

دقت کنید در نوشته های فارسی URL به صورت متن های طولانی به اشتراک در خواهد آمد، برای جلوگیری از این اتفاق از ابزارهای کوتاه کننده لینک ( http://b2n.ir ) استفاده کنید و یا عنوان متن را ابتدا انگلیسی و پس از انتشار به زبان فارسی ویرایش کنید.

مطالب مرتبط

تکنیک های مهم در افزایش ممبر در تلگرام که باید به کار ببرید

ربات تلگرام چیست و چگونه به کسب وکار شما کمک می کند؟

راهنمای تبلیغات گسترده تلگرام

لینک اصل خبر در سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

منبع خبر

آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

آژانس دیجیتال مارکتینگ راز

ارائه دهنده فول سرویس خدمات بازاریابی آنلاین

    نظرات