فرایند «مدیریت نوآوری» در غولهای تکنولوژی جهان چگونه است؟
شاید برای خیلی از شما این سوال مطرح باشد که فرآیند ایدهپردازی و مدیریت نوآوریها و خلق محصولات جدید در غولهای تکنولوژی دنیا مانند گوگل و آمازون چگونه اتفاق میافتد و چه عواملی باعث میشوند تا چنین شرکتهایی از موقعیتی ممتاز در زمینه جذب و پرورش ایدههای ناب تیمی و فردی برخوردار باشند. در گوگل از هر کدام از تیمهای کاری و اعضای آنها انتظار میرود تا با ارائه پیشنهادها و طرحهای خود به برآورده شدن اهداف و برنامههای کلان شرکت کمک کنند و در همان حال به تحقق ایدهها و اهداف تیمی و فردی خود نیز امیدوار باشند. در گوگل نیز چنین جوی حاکم است و در آنجا هم هر کدام از تیمهای کاری و اعضای آنها یا همان «گوگلیها» قادرند ایدههای تیمی یا حتی ایدههای فردی شان را با عبور از کمترین موانع و مراحل بهدست مدیران ارشد و تصمیم گیرندگان شرکت برسانند و پس از مدت کوتاهی موفقیت آنها را در قالب محصولات نوآورانه گوگل مشاهده کنند
متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو
نظرات