فرایند «مدیریت نوآوری»‌ در غول‌های تکنولوژی جهان چگونه است؟

شاید برای خیلی از شما این سوال مطرح باشد که فرآیند ایده‌پردازی و مدیریت نوآوری‌ها و خلق محصولات جدید در غول‌های تکنولوژی دنیا مانند گوگل و آمازون چگونه اتفاق می‌افتد و چه عواملی باعث می‌شوند تا چنین شرکت‌هایی از موقعیتی ممتاز در زمینه جذب و پرورش ایده‌های ناب تیمی و فردی برخوردار باشند. در گوگل از هر کدام از تیم‌های کاری و اعضای آنها انتظار می‌رود تا با ارائه پیشنهادها و طرح‌های خود به برآورده شدن اهداف و برنامه‌های کلان شرکت کمک کنند و در همان حال به تحقق ایده‌ها و اهداف تیمی و فردی خود نیز امیدوار باشند. در گوگل نیز چنین جوی حاکم است و در آنجا هم هر کدام از تیم‌های کاری و اعضای آنها یا همان «گوگلی‌ها» قادرند ایده‌های تیمی یا حتی ایده‌های فردی شان را با عبور از کمترین موانع و مراحل به‌دست مدیران ارشد و تصمیم گیرندگان شرکت برسانند و پس از مدت کوتاهی موفقیت آنها را در قالب محصولات نوآورانه گوگل مشاهده کنند

متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو

منبع خبر

مدیر اینفو

مدیر اینفو

مدیر اینفو یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات