برگزاری رویداد بایومدکمپ دوم (بوتکمپ تجهیزات پزشکی)

برگزاری رویداد بایومدکمپ دوم (بوتکمپ تجهیزات پزشکی)

بایومدکمپ رویدادی است که با همت  مرکز نوآوری اکسیژن و با محوریت اشتغال‌زایی جوانان متخصص در حوزه تجهیزات پزشکی از دی‌ماه ۹۸ کلید خورده است.

رویکرد اصلی برپایی این دوره تخصصی حل مشکل جذب نیروی انسانی متخصص در بازار حرفه‌ای است. این معضل در شرکت‌های داروسازی و سلامت بسیار مهم‌تر است چون فعالان این حوزه علاوه بر تخصص در پزشکی و زیست‌فناوری، به مهارت‌های نرم هم‌چون رفتار حرفه‌ای، مذاکره و فروش و کار تیمی هم نیاز دارند.

 

پرورش نیروی کار متخصص
بایومدکمپ یک رویداد حرفه‌ای در پرورش نیروی انسانی است. ظرفیت هر رویداد محدود است و ثبت‌نام کنندگان پس از مصاحبه و پایش اولیه وارد یک دوره آموزشی چند هفته‌ای و فشرده می‌شوند که بر اساس آن آموزش‌های نرم هم‌چون کارتیمی، حل تعارض، ارتباط موثر، تکنیک‌های ارائه و مذاکره را می‌آموزند. پس از آن مهارت‌های تخصصی جهت ورود به بازار کار سلامت را در قالب کارگاه‌ها، دوره‌های تئوری و بازدید‌های علمی می‌آموزند. در پایان هر شرکت‌کننده یک مصاحبه حرفه‌ای با یکی از مختصصان نیروی انسانی شرکت‌های بزرگ تجهیزات پزشکی برگزار می‌کند تا کارنامه نهایی هر فرد تنظیم شود. پله آخر بایومدکمپ ارائه کارنامه تخصصی شرکت‌کنندگان به شرکت‌های فعال تجهیزات پزشکی است تا بتوانند نیروی‌ کار خود را از میان آن‌ها انتخاب کنند.

 

گرنت ویژه بایومدکمپ
استخدام به عنوان یک نیروی کارآمد تجهیزات پزشکی نیاز به مهارت‌های ویژه‌ای دارد. این مهارت‌ها در دو جنبه عمومی و تخصصی تقسیم‌ می‌شوند. مهارت‌های نرم شامل ارتباط موثر، زبان بدن، کارتیمی، حل تعارض و موارد شخصیتی می‌شود. مهارت‌های سخت بیشتر به جنبه‌ها فنی و مهندسی به تجهیزات پزشکی می‌پردازد. در این بخش شرکت‌کنندگان با الزامات فنی و تخصصی که برای استخدام در شرکت‌های تجهیزات پزشکی است آشنا می‌شود.

 هزینه برگزاری این رویداد آموزشی برای هر یک از شرکت‌کنندگان معادل با ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان است که بعد از موفقیت شرکت‌کنندگان در آزمون پذیرش اولیه، یک میلیون تومان از آن به صورت گرنت به پذیرفته‌شدگان اهدا خواهد شد و بر همین اساس هزینه‌ی شرکت در رویداد برای هر نفر با تخفیف ویژه‌ای محاسبه می‌شود.

 

آزمون پذیرش اولیه
متقاضیان شرکت در بایومدکمپ ابتدا می‌بایست در آزمون "تست رغبت شغلی هالند" که با همکاری تست تاپ برگزار می‌شود شرکت کنند.

هدف از برگزاری این آزمون شناخت ویژگی‌های شخصیتی متقاضیان علایق آن‌ها جهت انتخاب بهترین افراد برای ورود به رویداد بایومد کمپ است. مطالعات ما در زمینه نیازمندی‌های شرکت‌های داروسازی در حوزه منابع انسانی، نشان می‌دهد که برخی از گونه‌های شخصیتی بهتر از دیگران می‌توانند به عضویت در این شرکت‌ها در آیند. از همین رو نتایج تست هالند هر متقاضی در اختیار کارشناسان نیروی انسانی قرار می‌گیرد تا بهترین گزینه‌ها برای ورود به بایومد‌کمپ برگزیده ‌شوند.

آزمون شامل 48 سوال است که به صورت آنلاین برگزارمی‌شود و پس از اتمام، نتیجه آن در اختیار شرکت‌کننده قرار می‌گیرد. لینک شرکت در آزمون برای متقاضیان در صفحه ثبت نام رویداد قرار دارد.

 

جهت ثبت نام و توضیحات دقیق تر به آدرس زیر مراجعه بفرمایید:
https://evand.com/events/biomed2

    منبع خبر

    اکسیژن

    اکسیژن

    شتابدهنده تخصصی حوزه سخت افزار

    نظرات