تحویل تجهیزات اهدایی استارت‌آپ‌ها به بیمارستان‌ها

هلدینگ هزاردستان ( کافه‌بازار، دیوار و بلد ) ۶ دستگاه ونتیلاتور تا دو هفته آینده به بیمارستان‌های خوزستان و سیستان‌وبلوچستان اهدا می‌کند.

کمتر از دو ماه پیش مجموعه «هزاردستان» متعهد شد در راستای مسوولیت اجتماعی و برای کمک به کادر درمان ۱۰ دستگاه ونتیلاتور بیمارستانی برای بیمارستان‌هایی که بیشترین نیاز را به آن داشتند تهیه کند.

چهارشنبه هفته قبل چهار دستگاه از این تجهیزات تحویل بیمارستان‌های تهران و سنندج شد. در تهران یک دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان امام حسین و یک دیگر به بیمارستان بهارلو اهدا شد.

در سنندج هم به هر کدام از بیمارستان‌های بعثت و توحید یک دستگاه ونتیلاتور اهدا شده است.

ونتیلاتور یکی از ضروری‌ترین دستگاه‌ها برای درمان بیماران بدحالی است که به خاطر کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

مجموعه کافه بازار و دیوار اواسط اردیبهشت‌ماه نیز یک دستگاه ویدئو برونکوسکوپ به بیمارستان امیراعلم اهدا کرد و یک هفته پیش از آن هم یک دستگاه لارنگ‌اسکوپ به بیمارستان امام‌خمینی(ره) تحویل داده بود.

هلدینگ هزاردستان (کافه‌بازار، دیوار و بلد) اعلام کرد در دو هفته آینده ۶ دستگاه دیگر تحویل بیمارستان‌های استان‌های خوزستان و سیستان‌وبلوچستان خواهد شد. این ۶ ونتیلاتور در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، خاش، آبادان و بهبهان به بیمارستان‌های دولتی تحویل داده خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

    منبع خبر

    مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

    مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف

    مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف یک مرکز نوآوری و فناوری در شهر تهران می باشد

      نظرات