تغییرات مهم در دیجی‌کالا؛ آغاز مبارزه سنگین وزن‌ها در بازار خرده فروشی آنلاین ایران

دیجی‌کالا روزانه حدود ۳۰۰ هزار محصول را پردازش می‌کند اما چگونه می‌تواند این رقم را به شکل انفجاری افزایش دهد؟ یک راه‌حل، ارسال مستقیم کالا از طریق فروشنده برای خریدار است. «حامد نواب تهرانی»، مدیر بازرگانی دیجی‌کالا که مسئولیت مارکت پلیس را برعهده دارد، در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند این قابلیت به شکل آزمایشی در تابستان برای ۲۰۰ فروشنده فعال می‌شود. اما آیا دلیل این تغییر جهت از سوی دیجی‌کالا، احساس خطر به دلیل هجوم همه‌جانبه‌ی چند پلتفرم بزرگ به بازار خرده فروشی آنلاین بوده است؟ نواب تهرانی، مدیر بازرگانی و مسئول مارکت پلیس دیجی‌کالا، در پاسخ به این سوال به دیجیاتو می‌گوید: نواب تهرانی همچنین در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو اعلام می‌کند که معتقد است فروشندگان از ویژگی ارسال مستقیم برای کاربر استقبال بالایی خواهند داشت. ، فروش محصولات غیر اصل را به شکل قابل توجهی کاهش داده اما آیا روش جدید که فروشنده مستقیما کالا را برای خریدار ارسال می‌کند، دوباره بحث کیفیت محصول ارسال شده و احیانا ارسال کالاهای غیر اصل را به وجود نمی‌آورد؟ مدیر بازرگانی و مسئول مارکت پلیس دیجی‌کالا، در پاسخ به همین سوال می‌گوید: با این تغییر کلیدی در دیجی‌کالا که احتمالا از ابتدای پاییز به شکل گسترده ارائه می‌شود، باید ببینیم سنگین‌وزن‌های حوزه تجارت الکترونیکی که هر کدام چندین میلیون کاربر دارند در رقابت با یکدیگر چگونه عمل خواهند کرد و آیا دیجی‌کالا می‌تواند با رویکرد جدید و ارسال مستقیم کالا، همچنان سهم بالای خود را در بازار خرده فروشی ایران را حفظ کند یا مجبور می‌شود بخشی از این سهم را به دیگران واگذار کند.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

منبع خبر

دیجیاتو

دیجیاتو

جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

    نظرات