با دوری از این ۷ اشتباه رایج، یک رزومه حرفه‌ای بنویسید

شما باید همیشه رزومه خود را با توجه به موقعیت شغلی، شخصی سازی کنید تا فردی که قصد استخدام شما را دارد، دلیل این کار را بداند. بهترین کار این است که در رزومه شما پیام واضحی درباره کاری که می‌خواهید انجام دهید، وجود داشته باشد. این کار را می‌توانید با تمرکز روی کلمات کلیدی توضیحات شغلی و یا مهارت‌های خود بدون موارد نامربوط شروع کنید. اگر بدنبال موقعیت شغلی هستید که نیاز به ۳ تا ۵ سال سابقه کار دارد و شما ۴ سال در این زمینه فعالیت داشته‌اید، در خلاصه صلاحیت‌های خود اطلاعاتی را قرار دهید که نشان دهد شما واجد شرایط هستید. تبدیل رزومه خود به لیستی از وظایف و کارها یک اشتباه رایج است که نباید آن را انجام دهید. در رزومه خود بجای اینکه بنویسید برای کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها اقداماتی انجام داده‌اید، درصدها را ذکر کنید. هرچقدر هم تجربه کاری داشته باشید و همچنین موفقیت‌های زیادی بدست آورده باشید، اگر در نوشتن رزومه دقت کمی به خرج دهید و در آن غلط املایی یا دستوری به چشم بخورد، کارفرما به شما اعتماد نخواهد کرد. دنبال نکردن دستورالعمل‌ها یکی دیگر از اشتباهات رایج در نوشتن رزومه محسوب می‌شود که با چند دقیقه وقت بیشتر می‌توانید از آن جلوگیری کنید. با دوری از ۷ اشتباه بالا در نوشتن رزومه می‌توانید شانس خود برای استخدام شدن را افزایش دهید.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

منبع خبر

دیجیاتو

دیجیاتو

جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

    نظرات