کلیه فعالین لوازم خانگی از تاریخ ۱۳۹۹/۵/۱ ملزم به درج و تکمیل اطلاعات در سامانمه جامع تجارت شدند.

پیرو بند 'ب' دستور تصمیمات جلسه مورخ ۱۳۹۹/۴/۲ کارگروه تنظیم بازار در خصوص کالای لوازم خانگی و همچنین پیرو جلسات و کارگروههای آموزشی برگزار شده برای آموزش فعالین تولیدی و توزیعی حوزه لوازم خانگی در تاریخ های ۹۹/۴/۷ و ۹۹/۴/۹ به آگاهی می رساند کل فرایند ثبت نام ، مراحل اخذ نقش اظهار واردات ف نحوه ثبت اطلاعات فروش و ... گام به گام آموزش داده شد.
همچنین کلیه مراحل آموزشی مذکور به صورت فایل PDF و فیلم آموزشی در صفحه نخست سامانه جامع تجارت نیز موجود میباشد. لذا کلیه فعالین محترم این حوزه مکلفند نسبت به انجام اقدامات ذیل مبادرت نمایند.
۱-ثبت نام و اخذ نقش تجاری داخلی در سامانه (www.ntsw.ir)
۲-اظهار تولید و اخذ شناسه رهگیری کالا در سامانه جامع تجارت
۳-ثبت فروش به خریدار
۴-پیگیری ثبت تاییدیه خرید توسط خریدار
۵- ثبت فروش به مصرف کننده
بدیهی است کلیه فعالین لوازم خانگی از تاریخ ۱۳۹۹/۵/۱ (با الویت یخچال فریزر ، اجاق گاز ، ماشین لباسشویی،تلویزیون ، جارو برقی ) ملزم به درج و تکمیل اطلاعات مورد نظر در سامانه جامع تجارت می باشند  و پس از این تاریخ تخصیص مواد اولیه ، ثبت سفارش ، تخصیص و تامین ارز برای این اقلام صرفا به فعالینی تعلق خواهد گرفت که اطلاعات مربوطه را در سامانه جامع تجارت درج نموده اند.  همچنین با توجه به فوریت و ضرورت شفاف سازی بازار لوازم خانگی ، درج اطلاعات بدون فوت وقت مورد انتظار میباشد.

لینک اصل خبر در سایت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

منبع خبر

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی یک انجمن در شهر تهران می باشد

نظرات