۵ توصیه برای برقراری ارتباط مؤثر با کارکنان درطول بحران

۵ توصیه برای برقراری ارتباط مؤثر با کارکنان درطول بحران

مدیران در کنار رساندن پیام خود به گوش پرسنل باید روی اهمیت دریافت بازخورد و اطلاع از دیدگاه آنها هم تاکید کرده و روش‌‌های مختلفی را برای دریافت این پیام‌ها در اختیار آنها قرار دهند. اهمیت وجود کانال‌های متعدد در این است که احتمالا کارکنان درباره اثر بخش بودن ارائه دیدگاه به مدیر مستقیم، HR یا مدیران ارشد دیدگاه یکسانی ندارد اما همه آنها نسبت به یکی از این روش‌ها اعتماد بیشتری خواهند داشت. در نهایت رهبران باید با بازگو کردن خلاصه‌ای از پیام‌ها و دغدغه‌هایی دریافتی اقدامات متعاقب را اعلام کنند تا سطح اعتماد به آنها طی بحران و حتی پس از آن میان کارکنان افزایش پیدا کند. شاید برخی پرسنل امکان استفاده از ابزارهای شخصی را داشته باشند اما اگر شرکت به دنبال خروج سربلند از بحران است، باید به فکر سرمایه گذاری برای تهیه ابزارهای دورکاری برای کارکنانش باشد. یکی از شرکت کنندگان در نظر سنجی «هاروارد» تاکید کرده به خاطر ناممکن بودن استفاده از تجهیزات در سطح شرکت، طی دورکاری بازدهی آنها کاهش یافته است. مردم همیشه نگران شغل خود هستند و به همین علت، مدیران در زمان دورکاری باید امنیت شغلی آن‌ها را تضمین کنند. اگر امنیت شغلی یک کارمند در خطر باشد، باید هرچه سریع‌تر به وی اطلاع داده شود تا بتواند برای زندگی خود برنامه‌ریزی کند. با توجه به بحران کنونی و همچنین شرایطی که همه ما با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم، نگرانی مردم درباره آینده کسب و کارها طبیعی است و آن‌ها بدنبال اطلاع از راه حل مدیران خود هستند.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

منبع خبر

دیجیاتو

دیجیاتو

جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

    نظرات