ایده محوری تولید پایدار کننده های انواع مختلف خامه های لبنی در شورای جذب و پذیرش مرکز رشد تصویب شد

ایده محوری تولید پایدار کننده های انواع مختلف خامه های لبنی در شورای جذب و پذیرش مرکز رشد تصویب شد

صد و سی و یکمین جلسه شورای جذب و پذیرش مرکز رشد در روز دوشنبه ۲۳ تیرماه سال جاری در محل سالن جلسات دانشکده علوم دامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز رشد، در این جلسه، ایده محوری “تولید پایدار کننده های انواع مختلف خامه های لبنی” در شورای جذب و پذیرش مرکز رشد دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت.

در این جلسه زکی پور به تشریح ایده محوری خود که باهدف بهبود کیفیت محصولات تولیدی و توسعه فرمولاسیون های جدید ارائه‌شده است، پرداخت.

گفتنی است، این ایده محوری توسط آقایان جعفری صیادی، محمدزاده میلانی، بی‌پروا، انصاری، متولی، اسدی و خانم لطفی موردبررسی و داوری قرار گرفت و موفق به کسب آرای موافق داوران برای جذب و استقرار در دوره رشد مقدماتی مرکز شده و برای تصویب نهایی به شورای مرکز رشد ارجاع داده شد.

لازم به ذکر است؛ در این طرح قرار است که با انجام تحقیقات گسترده در زمینه پایدار کننده ها و امولسیفایر ها در صنایع مختلف، انواع مختلف پایدار کننده های مواد غذایی به خصوص پایدار کننده های مورد استفاده در صنعت لبنیات مانند پایدار کننده های دوغ، ماست همزده و طعم دار، شیرهای طعم دار، پنیر خامه ای، خامه قنادی و غیره تولید شود.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان یک مرکز رشد در شهر ساری می باشد

    نظرات