۶ عادت نادرستی که اعتبار و وجه شغلی شما را نابود می‌کند

هرچند محیط‌های کاری این روزها نسبت به گذشته فضای بازتری پیدا کرده، اتاق‌های مجزا جای خود را به سالن‌هایی داده که همه کنار هم می‌نشینند و سلسله مراتب تا حدودی کمرنگ شده اما این بدان معنا نیست که محیط کار را با خانه اشتباه گرفت. شاید انجام برخی کارها در خانه مشکل نداشته باشد اما محل کار جای آنها نیست؛ برای مثال پوشیدن لباس نامناسب، خوردن غذاهای بودار، آرایش کردن، تبلیغ عقاید شخصی، جا زدن دستاوردهای دیگران به اسم خود، سرقت غذای دیگران، قلدری کردن و چو انداختن بجز لطمه به اعتبارتان سود دیگری نخواهد داشت. همانطور که «لیندسی پولاک»، نویسنده کتاب‌های موفقیت در محیط کار می‌گوید شما نباید تنها با گروه خاصی از کارکنان رابطه داشته باشید بلکه باید همزمان با همه افراد در سطوح مختلف مدیریتی ارتباط برقرار کرده و شبکه سازی کنید. اگر جوان‌تر هستید، در اختیار داشتن کسی که سنی بیشتر از شما داشته و می‌تواند روی ارزش‌های او حساب کنید ارزشمند است. اشتباه‌ترین کاری که در این زمینه می‌توان انجام داد این است که خودرای باشید و تفکر کنید همه چیز را می‌دانید. در حالی که کمک رساندن به دیگران در پروژه‌های مختلف کاری شایسته تقدیر است، ریختن بار زیاد روی دوش خودتان ممکن است باعث شود هیچ کدام از امورتان به درستی انجام نشوند. در عوض سعی کنید روی آنچه از همه مهمتر است تمرکز کرده و فعالیت‌های خودتان را تمام و کمال به سرانجام برسانید.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

    منبع خبر

    دیجیاتو

    دیجیاتو

    جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

      نظرات