اولین وبینار بررسی بازار زخم و جایگاه درمانگران زخم در ایران برگزار شد

اولین وبینار بررسی بازار زخم و جایگاه درمانگران زخم در ایران برگزار شد

 

اولین وبینار بررسی بازار زخم و جایگاه درمانگران زخم در ایران، توسط استارتاپ میزگرد و با همکاری درمانگران و شرکت‌های فعال در حوزه زخم کشور، در روزهای ۲۹ و ۳۰ تیر ماه در مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون؛ این وبینار در بستر شبکه اینستاگرام، به صورت زنده و با حضور درمانگر زخم در کشور هلند هارم جاپ اسمیت، بیولوژیست زخم، رئیس انجمن بیولوژیست اروپا، عضو کالج پیراپزشکیFONTYS  و مرکز پزشکی ERASMUNS  هلند و کارشناسان زخم داخلی برگزار شد.

 در این وبینار دو روزه پرستاران، پزشکان، کارشناسان، فعالین تجاری و علاقمندان حوزه مراقبت از زخم و استومی  در مورد چالش های شغلی درمانگران زخم ایران، برندهای حاضر در بازار ایران، وضعیت کیلنیک زخم، نحوه تعامل حرفه ای فعالین حوزه زخم با فعالین حوزه زخم داخلی و خارجی به صورت تخصصی به بحث و گفتگو نشستند.

دکتر مهشید سرایداری در این وبینار به بررسی چالش های حوزه درمان زخم از صنعت تا بالین و نحوه تعامل با آنها، پانتا سخنور به اهمیت خود مراقبتی در دیابت، معصومه خداپسند فقط یک زخم تمیز قابل ترمیم است، پرداختند؛ کاوه رشیدیان و وحید اسدیان درمانگر زخم از مشهد، محمد ملکی درمانگر کلنیک زخم تهران، مریم بهرام نژاد مدرس و کارشناس مراقبت و ترمیم زخم از دیگر سخنرانان این وبینار بودند که به بررسی چالش های شغلی درمانگران زخم ایران پرداختند.

در حاشیه این وبینار  نمایشگاه جانبی وبینار، شرکت‌ها و کلینیک‌های زخم به طور زنده به معرفی محصولات و خدمات خود پرداخته و پاسخگوی پرسش‌های بینندگان بود.

 

    منبع خبر

    مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون

    مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون

    مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون بزرگترین مرکز یکپارچه ارائه دهنده خدمات به فعالیت های نوآورانه و همچنین تولید انیمیشن، بازی و جلوه های ویژه دیجیتال در ایران است.

      نظرات