معرفی کتاب

معرفی کتاب

معرفی کتاب

ارتباطات بازاریابی مد

کتاب «ارتباطات بازاریابی مد» را پروفسور گینورلی گرینوود نوشته و توسط کامبیز حیدرزاده و مجید افتخاری به زبان فارسی برگردانده شده است.

اولین ویرایش (نسخه چاپی) کتاب ارتباطات بازاریابی مد توسط انتشارات جان وایلی و پسران در سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر شده و از برترین کتاب‌ها در حوزه خود است. ترجمه این کتاب برای علاقه‌مندان به حوزه ارتباطات بازاریابی مد انجام شده است تا کمبودهای موجود در بازار کتاب‌های تخصصی در این زمینه را تا حدودی رفع کند. بنابراین مطالعه این کتاب به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری (گرایش مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی، mba و دیگر رشته‌ها) و تمامی علاقه‌مندان بازاریابی و فعالان صنعت توصیه شده است. ازجمله مزایای این کتاب بیان مطالب به صورت کاربردی و جذاب است.

صنعت مد همواره به‌عنوان یکی از صنایع پویا و شاخص با ارزش افزوده بالا به‌عنوان یکی از صنایع جذاب در حوزه اقتصاد کشورها در جهان مطرح بوده است. این صنعت هم نظیر دیگر صنایع پیرو قوانین و اصول علم بازاریابی است که به واسطه پیچیدگی موجود در آن نقش بازاریابی بسیار پراهمیت و برجسته است. متاسفانه فقر شدید منابع در این حوزه برای فعالان مد همواره به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مطرح بوده که در کشور ما نیز به علت وجود آثار بسیار کم در این حوزه همواره مخاطبان این صنعت را دچار مشکل کرده است. همچنین بسیاری از واژه‌های مطرح شده در صنعت مد معادل فارسی نداشته که مترجم‌ها در این کتاب سعی کرده‌اند با استفاده از نزدیک‌ترین واژه یا با توضیح تکمیلی مفهوم نویسنده را تا حد امکان به مخاطب منتقل کنند.

مولف در بخشی از مقدمه کتابش نوشته است: علی‌رغم وجود فناوری‌های جدید، هیچ رسانه‌ای نمی‌تواند به اندازه مجلات، تجمل و ظرافت آگهی‌های چاپی را به نمایش بگذارد.

کتاب ارتباطات بازاریابی مد در ۲۴۴صفحه و ۱۲ فصل شامل: مقدمه، راهبرد بازاریابی، ابزارها و رسانه‌ها، قدرت مجلات، نقش روابط‌عمومی، افراد مشهور، محیط فروشگاه خرده‌فروشی مد، ارتباطات بازاریابی تجاری، ارتباطات بین‌المللی بازاریابی مد، چارچوب و قوانین، ارزیابی اثربخشی ارتباطات بازاریابی مد و تغییرات آتی در ارتباطات بازاریابی مد تدوین شده و با شمارگان یک هزار و ۱۰۰نسخه از سوی انتشارات تمدن علمی راهی بازار نشر شده است.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات