رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته ای که...

رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته ای که...

رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته ای که گذشت

انورسالار

فروشگاه انورسالار واقع در پارک‌سنتر فرمانیه، از دهم تا هجدهم مردادماه در جشنواره عید تا عید خود ۱۰ تا ۳۰درصد تخفیف را برای محصولاتش در نظر گرفت.

برند انورسالار که در سال ۹۴ پا به عرصه صنعت کشور گذاشت، یکی از بهترین مجموعه‌ها در صنعت مد کشور به‌شمار می‌رود. این برند عرضه‌کننده انواع کت و شلوار، پیراهن‌های دست‌دوز، کفش و اکسسوری آقایان و بانوان است. فروشگاه انورسالار شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۸ شب میزبان مشتریان خود است. گفتنی است خرید اینترنتی و همچنین اقساطی نیز از این فروشگاه میسر است.

چرم مشهد

برند چرم مشهد در جشنواره رنگی تابستانه خود تا ۵۰درصد تخفیف را برای محصولاتش در نظر گرفت. این فروش فوق‌العاده در تمامی شعب برند چرم مشهد و همچنین فروشگاه اینترنتی آن برقرار است. برای سفارش‌های بالای ۳۰۰هزارتومان از فروشگاه اینترنتی، هزینه ارسال رایگان است.

گفتنی است چرم مشهد با ۲۴ سال تجربه در این صنعت اکنون ۶۵ شعبه فعال در سراسر ایران دارد.

هایپراستار

فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار برای مشتریانی که از ۷ تا ۲۶ مرداد از هایپراستار مشهد خرید کنند، روزانه ۱۰ کارت هدیه پنج‌میلیون ریالی به ۱۰ نفر هدیه می‌دهد. مشتریان هایپراستار مشهد می‌توانند به ازای هر ۸۰ هزارتومان خرید، شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهند.

برای اطلاعات بیشتر به منظور ثبت کدهای قرعه‌کشی، می‌توانید به سایت هایپراستار مراجعه کنید.

هایپرفامیلی

فروشگاه زنجیره‌ای فامیلی متعلق به گروه صنعتی گلرنگ، شعبه جدید خود را یکشنبه ۱۲ مرداد در شهر بناب استان آذربایجان شرقی افتتاح کرد. این فروشگاه در بناب یکی از فروشگاه‌های فاخر برند فامیلی است.

فامیلی به دلیل شرایط بحران کرونا بدون مراسم خاصی فروشگاه مذکور را افتتاح کرد و به مناسبت این افتتاحیه، تخفیف‌های ویژه‌ای تا پایان مردادماه در نظر گرفت.

سانا

مرکزخرید سانا واقع در بلوار اندرزگو، در صفحه اینستاگرام خود نوید تخفیف‌های هیجان‌انگیز در مردادماه را داد. بسیاری از فروشگاه‌های این مرکزخرید مانند ‌ Ziboo و Youshij در زمره فروشگاه‌های تخفیفی قرار می‌گیرند.

گفتنی است ساعت کار واحدهای تجاری مرکزخرید سانا از  ۱۰ تا ۲۳ است.

سرای ابریشم

سرای ابریشم واقع در چهارراه سیروس تهران، در جشنواره تخفیف عید تا عید، به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، از ۱۰ تا ۱۸ مرداد تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفت. انواع فرش‌های سرای ابریشم در اندازه‌های ۶، ۹ و ۱۲ متری به ترتیب شامل ۲۰۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومان تخفیف می‌شوند.

سرای ابریشم ۲ نیز واقع در چهارراه پاسداران برای همه فرش‌های خود تا ۵۰ درصد تخفیف را در نظر گرفت.

مارال چرم

مارال چرم در جشنواره تابستانه‌ای که در نظر گرفته است تخفیفات ویژه‌ای لحاظ کرده که این تخفیفات شامل تمام محصولاتش می‌شود.

۱۰+۳۰ درصد تخفیف ویژه در تمامی شعب مارال چرم برقرار است. گفتنی است این برند که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ در این عرصه آغاز کرده، در ۳۲ شهر ایران دارای ۵۶ شعبه است.

دپارتمان‌استور روشا

دپارتمان‌استور روشا واقع در خیابان نیاوران، تقاطع عمار و فرمانیه، در برخی از فروشگاه‌های خود ویژه عید تا عید تخفیفاتی در نظر گرفته است. برخی فروشگاه‌های برند زنانه نیز تا ۵۰درصد تخفیف را روی محصولات‌شان در نظر گرفته‌اند. با توجه به اینکه روشا دربرگیرنده برندهای مختلف برای پاسخگویی به سلایق مختلف است، مشتریان به خصوص بانوان می‌توانند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. این تخفیفات تا ۱۸ مردادماه ادامه دارد. گفتنی است با خرید از فروشگاه آنلاین روشا نیز از این تخفیفات بهره‌مند خواهید شد.

رفاه

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در برخی شعب خود مانند فروشگاه پلاتینیوم، فروشگاه قلهک و فروشگاه بهار شیراز، قرعه‌کشی هفتگی خود را همچنان ادامه می‌دهد. مراسم قرعه‌کشی این هفته در این شعب پنجشنبه ۹ مرداد ساعت ۱۹ برگزار و به پنج برنده خوش‌شانس، پنج عدد کارت خرید رفاه تعلق گرفت. گفتنی است هر ۲۰۰هزار تومان خرید از این شعب فروشگاه‌های رفاه، یک امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی محسوب می‌شود.

یکشنبه ۱۲ مردادماه نیز مراسم قرعه‌کشی برند «نسکافه» در محل سالن کنفرانس ستاد مرکزی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برگزار شد و طی آن از میان افرادی که از ۲۸ خرداد تا ۱۰ تیر محصولات نسکافه را از شعب رفاه خریده بودند به سه نفر، سه دستگاه موتورسیکلت «بایک» هدیه داده شد. این مراسم به صورت زنده از صفحه اینستاگرام رفاه پخش شد.

سرژه

برند سرژه که در زمینه پوشاک بانوان فعالیت می‌کند در صفحه اینستاگرام خود مسابقه‌ای تحت عنوان «عید تا عید» طراحی کرده است.

مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان روز عید غدیر خم است. قرعه‌کشی جوایز نیز روز پنجشنبه ۲۳ مردادماه بوده و به پنج برنده خوش‌شانس  کد تخفیف ۴۰۰ هزارتومانی خرید از این برند اهدا می‌شود.

دایامد

برند دایامد، تنها نماینده رسمی گروه جورجیوآرمانی در ایران، حراج پایان فصل خود را آغاز کرد. این حراج در فروشگاه‌های امپوریوآرمانی و آرمانی‌اکسچنج برقرار است و تا ۵۰ درصد تخفیف را شامل می‌شود.

گفتنی است شرکت دایامد شرق از نام‌های جدید در صنعت توزیع و فروش پوشاک لوکس در ایران بوده و شعبه مرکزی این شرکت یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های امپوریوآرمانی در جهان است. امپریوآرمانی کافه، امپوریو‌آرمانی دولچی، فروشگاه آرمانی‌اکسچنج و نمایشگاه آرمانی‌کازا از شعب شرکت جورجیوآرمانی در ایران هستند.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات