سهم بازار بی‌سابقه‌ اسپار در تجارت مواد...

سهم بازار بی‌سابقه‌ اسپار در تجارت مواد...

سهم بازار بی‌سابقه‌ اسپار در تجارت مواد غذایی اتریش

به گفته محققان بازار نیلزن، اسپار اتریش در آوریل سال ۲۰۲۰ به رکورد ۶/۳۵درصد سهم بازار، در بین رقبای داخلی دست پیدا کرد. اسپار در ماه ژانویه برای اولین‌بار از رقبای خود پیشی گرفت و نشان داد این رهبری قدرتمند در بازار، صرفا به خاطر افزایش فروش در دوران قرنطینه نبوده است. با بررسی چهار ماه اول امسال متوجه می‌شویم اسپار، ۳۴درصد سهم بازار را از آن خود کرده و رهبر بازار در صنعت خرده‌فروشی در این مدت شده است.

توسعه پویای اسپار به‌خوبی در ماه آوریل ۲۰۲۰ قابل مشاهده است، زمانی که صنعت خرده‌فروشی غذایی رشد ۶/۱۲درصد را تجربه می‌کرد، اسپار ۲۳درصد رشد فروش داشت. این امر، اسپار را قادر ساخت که سهم بازار خود را در آوریل به رشد فوق‌العاده ۶/۳۵درصد برساند و به این ترتیب رهبری بازار را به‌دست بگیرد.

دکتر گرهارد درکسل، مدیرعامل شرکت اسپار اتریش، این موفقیت را به ترکیبی از عوامل نسبت می‌دهد: «از یک طرف دهه‌ها همکاری با تامین‌کنندگان اتریشی در زمینه‌های صنعتی، تجارت و کشاورزی در سطح محلی و ملی و از طرف دیگر، تعهد اختصاصی ما به داشتن قیمت‌های پایدار و ارائه پیشنهادات دائمی جذاب برای تمام مشتریان در اتریش، عامل این موفقیت است.» او همچنین افزود: «با این حال، یک مولفه مهم موفقیت، فروشندگان و پرسنل سختکوش اسپار در تمام سطوح فروش، تدارکات و مدیریت است. این امر به‌ویژه در چند هفته گذشته مشهود است. ما به آنها بسیار افتخار می‌کنیم و همه آنها در این موفقیت سهیم بوده‌اند.»

مترجم: امیرحسین انوری

مدیر ارشد توسعه سرمایه‌گذاری و عملیات فروشگاهی شرکت اسپار ایرانیان

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات