توضیحات مدیرعامل جامعه بازاریابان کیش...

توضیحات مدیرعامل جامعه بازاریابان کیش...

توضیحات مدیرعامل جامعه بازاریابان کیش پیرامون حادثه اخیر آتش سوزی(به همراه ویدئو)

به گزارش تجارت‌طلایی نیوز، آتش‌سوزی بازار پردیس۱ کیش صبح ۱۹ مردادماه آغاز و پس از ساعت‌ها تلاش مستمر آتش‌نشانان در ساعت ۱۴ کاملا اطفا و مهار شد. متاسفانه در این آتش‌سوزی یک نفر جان خود را از دست داد.

حوالی ساعت ۶:۳۰ یکشنبه ۱۹ مرداد ورودی شماره ۳ بازار تجاری پردیس۱ کیش به دلیل اتصال برق اسپلیت یک واحد کفش‌فروشی دچار حریق شد و به دیگر واحدهای تجاری سرایت کرد، به‌طوری‌که ۲۵ مغازه از این بازار تحت تاثیر این آتش‌سوزی مهیب دچار آسیب جدی شدند و کلا از بین رفتند.

نیروهای امدادی و آتش‌نشانی شرکت عمران و خدمات کیش با حضور در محل حادثه پس از ساعت‌ها تلاش، موفق به اطفای حریق این مجتمع تجاری شدند. به دلیل دسترسی نامناسب این مرکز خرید در مواقع بحرانی، نیروهای امدادی و آتش‌نشانی کیش مجبور به تخریب بخشی از بازار با ماشین‌آلات سنگین شدند.

رحمان‌سادات نجفی، مدیرعامل جامعه بازاریان کیش در گفت‌وگو با فارس گفت: بنا بر شواهد اولیه، علت آتش‌سوزی، اتصال برق در اسپیلت یکی از غرفه‌ها بوده است . ۲۰۰ واحد در آنجا مشغول فعالیت بودند که متاسفانه حریق به آنها سرایت کرده و ۲۵ واحد به طور کل از بین رفته‌اند و بقیه واحدها هم قابل استفاده نیستند. با توجه به اینکه سازه این بازار قدیمی است و سقف آن نیز از جنس آزبست است و امکان دسترسی به همه نقاط بازار توسط آتش‌نشانان وجود نداشت، آتش‌ گسترش پیدا کرد .

وی افزود: منتظر نظر کارشناسان هستیم تا اگر امکان بازسازی وجود داشته باشد این کار را انجام دهیم، البته این امر زمان‌بر است. جامعه بازاریان تمام تلاش خود را کرده تا با مالکان بازارهای غیرفعال مذاکره کند و آنها را متقاعد کند تا کسبه آسیب‌دیده به آنجا منتقل شوند و کسب و کارشان را از سر بگیرند. همچنین در حال پیگیری موارد حمایتی از طریق بانک و بیمه هستیم تا کسبه آسیب‌دیده خسارت‌هایشان را بگیرند. در این راستا کار فرهنگی و راه‌اندازی یک پویش نیز ضروری است که درصددیم این امر انجام شود.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات