اتاق ایران و آلمان ۶ استارتاپ ایرانی را به رویداد «Start.UP! Germany» میبرد
خود، در رویداد پیچ اتاق ایران و آلمان شرکت کنند و سپس با حضور داورانی، از هر حوزه دو استارتاپ انتخاب میشود تا نهایتا در تور Start. مرحله اول، دعوت اتاق ایران و آلمان از استارتاپها برای شرکت در این رویداد است و بعد از جمعآوری و جمعبندی درخواستها، یک رویداد Pitch از سوی اتاق برگزار میشود تا تیمها خود را معرفی کنند. اما برای حضور در این رویداد، استارتاپهای ایرانی باید چه شرایطی داشته باشند؟ نماینده اتاق ایران و آلمان در پاسخ به دیجیاتو میگوید که عمر کمتر از ۱۰ سال، عبور از مرحله Seed و قرارگیری در مرحله تست بازار و البته توانایی ارائه طرح کسبوکار به زبان انگلیسی از شرایط حضور در رویداد است.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات