چکیده ای از مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا

چکیده ای از مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا



چکیده مختصری از بخشنامه به دستگاههای اجرایی موضوع ماده(۵) قانون مدیریت خدمات کشوری حضورتان ارائه میگردد لذا جهت مشاهده بخشنامه تکمیلی کلیک نمائید.


پیرو بخشنامه شماره ۲۰۵۷۳۰ مورخ ۱۳۸۹ /۴ / ۲۴ و با توجه به جزء های(الف)و (د) بند(۱) از مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تاریخ ۹۹ / ۵ / ۲۵ که به شرح زیر به تایید ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران رسیده است:
  1. اعمال مجازات به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی
الف) حوزه اداری
۱.
عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ضوابط ابلاغی ستاد مدیریت کرونا از سوی کارکنان و مدیران دستگاههای اجرایی، تخلف محسوب می شود.
۲. اعمال مجازات بندهای الف، ب، ج و د ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات اداری

د) حوزه عمومی (مردم)
۱. استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برای کلیه آحاد جامعه در وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز تجمع سربسته، محیطهای صنفی و اداری الزامی است .

۲.
ارایه خدمات و تسهیلات اداری، انتظامی، قضایی، رفاهی، بانکی و خدماتی از سوی دستگاه های دولتی و غیردولتی به افراد و مراجعه کنندگانی که از ماسک استفاده نکرده و یا فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند، ممنوع بوده.
  • موارد زیر برای اجرا ابلاغ می گردد:
  • عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ضوابط ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا
  • کلیه مقامات مذکور در ماده ۱۲ قانون رسیدگی به تخلفات اداری موظفند برای تسریع و افزایش اثربخشی اعمال مجازات ها نسبت به تفویض اختیار موضوع این ماده به معاونان و مدیران استانی اقدام کنند تا شرایط قانونی اعمال مستقیم مجازاتهای فوق فراهم شود.
  • نمایندگان موضوع ماده ۳۴ آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری (مسئولان هماهنگی هیات های دستگاهها) موظفند گزارش اعمال مجازات های موضوع این بخشنامه را به صورت ماهانه به دبیرخانه هیات عالی نظارت، مستقر در سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه نمایند.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

    پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

      نظرات