بررسی کمپین تبلیغاتی بیلبوردهای بانیمد
گستردگی و حجم بالای بیلبوردهای تبلیغاتی اکران شده در سطح شهر، باعث شد تا به بررسی کمپین تبلیغاتی این فروشگاه آنلاین بپردازیم. این مسئله باعث شده تا شرکتها در این پلتفرمها رقابت سنگینی با یکدیگر داشته باشند و برای بیشتر دیده شدن در شبکههای اجتماعی به ابزار کلاسیک تبلیغاتی روی بیاورند. بنرها، بیلبوردها و بهطورکلی تبلیغات محیطی، ابزار کلاسیکی هستند که این روزها به کمک شرکتها آمدهاند تا آنها را در فروش بیشتر و دیدنشدن در فضاهای مجازی یاری کنند. مرکز خرید آنلاین بانیمد که یک فروشگاه اینترنتی مد، استایل و لایف استایل (سبک زندگی) است، این روزها با تبلیغات گسترده در سطح شهر تهران قدم محکم دیگری در عرصهی تبلیغات بیلبوردی و محیطی برداشته است. حجم بالای این تبلیغات و گستردگی آنها ما را بر آن داشت که در مقالهی پیش رو به بررسی فعالیتهای این شرکت و کمپینهای تبلیغاتی آن بپردازیم. گستردگی و تعداد این بیلبوردها نمایانگر گام بزرگ بانیمد در زمینهی فروش آنلاین است و زنگ خطری برای رقبای خود به صدا درآورده است.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات