اعطای تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری شریف برای خرید دفتر اداری در برج فناوری طرشت

اعطای تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری شریف برای خرید دفتر اداری در برج فناوری طرشت

برج فناوری طرشت بزرگترین پروژه فناوری ناحیه نوآوری شریف در حال تکمیل است. این برج در زیربنای ۲۶ هزار مترمربع با ساخت ۱۲۰ واحد مجزا برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و دیگر بازیگران فعال اکوسیستم نوآوری کشور احداث شده است.

طبقات هفت و هشت برج فناوری طرشت با حمایت مالی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی توسعه صادرات و فناوری شریف واگذار شد. در این مرحله ۱۳ شرکت دانش بنیان حدود ۱۹ میلیارد تومان از خط اعتباری ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی که به صندوق‌ پژوهش و فناوری شریف برای خرید دفتر کار اختصاص داده بود، استفاده کردند.

شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق صندوق‌ پژوهش و فناوری شریف به عنوان عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ‌توانستند تا ۷۰ درصد از مبلغ خرید دفتر کار را تا سقف ۲ میلیارد تومان از طریق این تسهیلات تامین کنند.

تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی برای خرید محل کار به شرکت‌های دانش بنیان شامل اعطای حداکثر ۷۰ درصد ارزش کارشناسی رسمی محل کار مورد نظر با نرخ ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۴۸ ماهه بدون تنفس در مجتمع‌های فناوری واقع در نواحی نوآوری است. سقف این تسهیلات در شهر تهران ۲۰ میلیارد ریال، کلان‌شهرها ۱۵ میلیارد ریال و سایر شهرها ۱۰ میلیارد ریال است که پرداخت آن از طریق خط اعتباری ویژه استقرار مربوط به صندوق‌های پژوهش و فناوری انجام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف

منبع خبر

پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف

پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف

پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

نظرات