اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون دوره  MPH و  MD-MPH سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دانشکده بهداشت


با سپاس بیکران به درگاه ایزد منان و تبریک و تهنیت به مناسبت موفقیت شما در عرصه علم و آگاهی بدینوسیله  به اطلاع پذیرفته شدگان گرامی میرساند : ثبت نام و ارسال مدارک در تاریخ های ۱۵ و۱۶ مهرماه ۹۹ از طریق آدرس ایمیل ذیل انجام خواهد پذیرفت.
mph.iums gmail.com

خواهشمند است تصویر و یا اسکن مدارک مشروحه ذیل در تاریخ فوق الذکر به آدرس ایمیل درج شده ارسال گردد. بدیهی است عدم ارسال مدارک ثبت نامی و یا ارسال مدارک ناقص در تاریخ های یاد شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی خواهد شد.
در ضمن نقص یا تکمیل مدارک و قطعی شدن ثبت نام تا تاریخ  ۹۹/۰۷/۲۱ از طریق ارسال ایمیل توسط دانشکده به حضرتعالی اعلام خواهد گردید.
  • مدارک ثبت نامی مورد نیاز جهت ثبت نام دانشجویان MPH و MD-MPH ورودی مهر ماه ۱۳۹۹ در دانشکده
  1. تصویر تاییدیه ثبت نام اینترنتی
  2. تصویر فرم تکمیل شده ثبت نام شماره ۱
  3. تصویر کارت ملی (پشت و رو)
  4. تصویر شناسنامه ( تمام صفحات)
  5. تصویر مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه
  6. تصویر فرم تکمیل شده ( ثبت نام دانشجو در دانشکده ) جهت دریافت فرم اینجا کلیک فرمایید. خواهشمند است فرم به صورت کامل و دقیق تکمیل و در نهایت توسط پذیرفته شده امضاء گردد.
  7. تصویر دانشنامه یا گواهینامه موقت مقطع قبلی و یا مدرک معتبری که نمایانگر فراغت از تحصیل باشد (مخصوص پذیرفته شدگان MPH )
  8. تصویر گواهی پایان طرح نیروی انسانی یا معافیت از طرح (مخصوص پذیرفته شدگان MPH )
  9. تصویر فرم تکمیل شده شماره ۳ که به امضا معاونت بهداشتی رسیده است / معرفی نامه ریاست دانشگاه مربوطه (مخصوص پذیرفته شدگان MPH )
۱۰-تصویر موافقت محل کار با ادامه تحصیل (مخصوص پذیرفته شدگان MPH )
۱۱-تصویر حکم کارگزینی (مخصوص پذیرفته شدگان MPH )
۱۲-عکس ۴*۳ به تعداد ۳ عدد در اولین مراجعه حضوری به دانشکده به اداره آموزش تحویل داده شود.

انتخاب واحد :
  • پذیرفته شدگان می بایست پس از ارسال کامل مدارک ثبت نامی و تایید ثبت نام قطعی توسط دانشکده، جهت انتخاب واحد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ  ۲۲/۰۷/۹۹ و ۲۳/۰۷/۹۹  با مراجعه به سایت دانشگاه با شماره دانشجویی و شماره شناسنامه وارد سیستم سما شده و کد درس های اعلام شده را انتخاب و ثبت نهایی نمایند.
  • قابل توجه پذیرفته شدگان آزاد (شهریه پرداز) :
واریز شهریه قبل از انتخاب واحد از طریق سیستم سما انجام می گردد. شایان ذکر است پس از ۷۲ ساعت در صورت عدم واریز شهریه انتخاب واحد حذف می گردد.
  • ضمنا " پذیرفته شدگان پس از انتخاب واحد در خصوص شروع کلاسها می بایست با کارشناس محترم گروه MPH هماهنگی های لازم را بعمل آورند. شماره تماس کارشناس گروه MPH : ۸۶۷۰۴۸۱۶
  • پذیرفته شدگان در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد ثبت نام در تاریخ های ۱۵ و ۱۶ مهرماه ۹۹ از ساعت ۳۰/۸ لغایت ۰۰/۱۴ می توانند با شماره تلفن های ۸۶۷۰۴۶۵۸ (سرکار خانم برومند) و ۸۶۷۰۴۸۱۶ (سرکار خانم نکته دان) تماس حاصل فرمایند.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره عالی MPH و دریافت " آیین نامه MPH " اینجا کلیک فرمایید.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

منبع خبر

پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

    نظرات