جی‌تی‌هوگرو در تلاش برای استفاده از مواد...

جی‌تی‌هوگرو در تلاش برای استفاده از مواد...

جی‌تی‌هوگرو در تلاش برای استفاده از مواد اولیه طبیعی

«جی‌تی‌هوگرو» یکی از برندهای موفق ایرانی در زمینه پوشاک مردانه و زنانه به حساب می‌آید که با انجام طراحی‌های خلاقانه در محصولات و تولیدات خود پیشرفتی قابل توجه را طی مدت‌زمانی کوتاه شاهد بوده است. این برند که هم‌اکنون سابقه‌ای پنج‌ساله در صنعت پوشاک ایران دارد و تلاش می‌کند مواد اولیه طبیعی را در تولیدات خود به کار ببرد، طی همین مدت‌زمان کوتاه تعداد شعب خود در کشور را به عددی دورقمی رسانده است.

برای آشنایی با نحوه فعالیت جی‌تی‌هوگرو، با عضو هیات‌مدیره آن به گفت‌و‌گو نشستیم که حاصل آن در ادامه آمده است.

لطفا خودتان را معرفی کرده و رزومه کوتاهی از سوابق کاری‌ خود و برند جی‌تی‌هوگرو ارائه دهید.

عقیل میرزمانی هستم که با همکاری آقای امیر زمان‌خانی برند ‌جی‌تی‌هوگرو را از سال ۱۳۹۴ تاسیس کرده و به صنعت خرده فروشی وارد شدیم و نخستین شعبه این برند را در فلکه اول تهرانپارس راه‌اندازی کردیم.

این برند در حال حاضر دارای ۱۰ شعبه است که به ترتیب در تهرانپارس، مرکزخرید آرن، مجتمع تجاری- گردشگری بام‌لند، شهر اراک، مجموعه گالریا، مجموعه رویال‌پارس اهواز، ستاره‌باران تبریز، کلاردشت، شیراز ( با تغییر موقعیت مکانی) و شهر قم (در حال تکمیل دکور) خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهد.

جی‌تی‌هوگرو دربرگیرنده چه سبد کالایی است؟ (تنوع محصول)

برند جی‌تی‌هوگرو تولیدات خود را در حوزه کفش و پوشاک و در سه بخش کژوال، اسمارت‌کژوال و الگانت انجام می‌دهد. این برند تمامی پوشاک مردانه و زنانه عام را در رسته تولیدات خود جای داده است و در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

قشر هدف برند شما چه سطحی از جامعه هستند؟

بازار هدف ما در ابتدای امر قشر متوسط و متوسط رو به پایین (از نظر توان مالی) جامعه بودند. اما مدتی بعد و با افزایش کیفیت در گروه‌های کالایی تولید شده، هم‌اکنون قشر متوسط و متوسط رو به بالای جامعه به قشر هدف محصولات برند ‌جی‌تی‌هوگرو تبدیل شده‌اند. ضمن اینکه محصولات موجود در سبد کالایی ما برای رده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال ارائه می‌شود.

چالش‌های پیش‌ روی صنعت پوشاک برای برندهای ایرانی از نظر شما کدامند؟

نوسان قیمت‌ها که نشات‌گرفته از نوسانات قیمت ارز است، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات برندهای داخلی و همین‌طور برندهای خارجی است.

از آنجا که تولید باید چند ماه پیش از فرارسیدن فصل مورد نظر انجام شود، ما برای تامین مواد اولیه، تولید و نهایتا قیمت‌گذاری کالاها با مشکلاتی مواجه شده‌ایم.

از دیگر مشکلات این صنعت می‌توان به کمبود نیروی متخصص و آموزش دیده مرتبط با حوزه اشاره کرد. ضمن اینکه تامین منابع مالی یکی از ضروری‌ترین ارکان برای توسعه شرکت‌هاست که از اهمیت بسزایی برای ادامه فعالیت برخوردار است.

با توجه به نقش پررنگ طراحی در صنعت پوشاک لطفا بفرمایید پروسه طراحی محصولات برند جی‌تی‌هوگرو بر چه اساسی و چگونه است؟

برند ‌جی‌تی‌هوگرو دارای یک دپارتمان تولید است و طراحان ما با بررسی مد روز در جهان، اقدام به تهیه کالکشن می‌کنند. در ادامه این روند ما به دنبال منابعی برای تامین مواد اولیه هستیم تا با آماده‌سازی کالکشن طراحی شده پروسه تولید را انجام دهیم.

لازم به ذکر است برند ‌جی‌تی‌هوگرو تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا تولیدات خود را با استفاده از مواد اولیه طبیعی انجام دهد.

با توجه به خروج برندهای خارجی از کشور، دیدگاه شما برای باز شدن عرصه فعالیت برای برندهای ایرانی چیست؟

به‌رغم دیدگاه حاکم باید بگویم حضور برندهای خارجی در کشور منجر می‌شود تا شرایط برای رقابت و پیشرفت برندهای داخلی نیز فراهم شود. در واقع حضور این برندها به هیچ عنوان تهدید به حساب نمی‌آید بلکه شرایط و فضایی رقابتی را میان برندهای ایرانی ایجاد می‌کند که در پی آن می‌توانیم شاهد افزایش کیفیت باشیم.

به‌طور کلی باید بگویم در کنار برندهای خارجی امکان پیشرفت، توسعه و استانداردسازی برای برندهای داخلی فراهم شده و در واقع مسیر توسعه را سریع‌تر و کوتاه‌تر خواهند پیمود. علاوه‌بر آن احتمال و امکان حضور در سایر کشورها نیز برای ما افزایش خواهد یافت.

آیا برند ‌جی‌تی‌هوگرو تا به حال به صادرات اندیشیده است؟

برای حضور برند ‌جی‌تی‌هوگرو پیشنهادهایی داشته‌ایم اما تا زمان تامین کامل زیرساخت‌های لازم اقدامی در این زمینه انجام نخواهد شد. کما اینکه این اتفاق با تکمیل فرآیندهای مدنظر طی چند سال آینده رخ خواهد داد.

از طرف دیگر ما در حال تبدیل نقاط ضعف به قوت هستیم. خصوصا در زمینه فروش آنلاین که ضروری است زیرساخت‌های لازم را برای حضور پررنگ‌تر و قوی‌تر در این عرصه تامین کنیم. هرچند تجربه فروش آنلاین را در بسترهای مختلف طی بحران کرونا داشته‌ایم.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات