ورزش از طبقه ۶ شروع میشه

ورزش از طبقه ۶ شروع میشه

ورزش از طبقه ۶ شروع میشه

مرکز تجاری اپال

مرکز تجاری اُپال اخیراً طبقه شش خود که یکی از جدیدترین و مجهزترین مقاصد خرید ورزشی در تهران می باشد را افتتاح کرده است. اُپال اسپرت با شعار "ورزش از طبقه ۶ شروع میشه" خلا چنین بازاری در منطقه شمال غرب تهران و سختی دسترسی به بازارهای سنتی مرکز شهر را پوشش داده و تحولی در خرید ورزشی منطقه ایجاد کرده است.

این طبقه با بیش از ۳۰ فروشگاه بزرگ و کوچک متشکل از برندهای شناخته شده ای چون لینینگ، بیلسین، اسکچرز، مل اند موژ، نیو بالانس، ارکه، هومل، هکتاتون و... امکان دسترسی به محصولات به روز و جدیدترین ترندهای ورزشی را به سادگی فراهم کرده است.

دامنه گسترده محصولات و برندهای ایرانی و خارجی و هچنین رقابت ایجاد شده در بین واحدهای این طبقه، در نهایت انتخاب مناسب و به صرفه را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

از جذابیت های اُپال اسپرت می توان به وجود یک کافه رستوران رو باز با نوشیدنی ها و غذاهای منحصر به فرد اشاره کرد.

از جمله استراتژی های نوین بکار گرفته شده برای صنعت ریتیل در دنیای پساپاندمی که بسیار مورد بررسی و توجه ریتیلرها قرار گرفته، استراتژی سرعت بخشی در انجام عمل خرید و کوتاه کردن سفر مشتری است که با توجه به دیدگاه هوشمندانه و استراتژیک اُپال در به کارگیری راهکار متمایز سازی طبقات در تحلیل رفتار و نیاز سنجی مشتری، بیش از پیش کارآمد خواهد بود.

سعادت آباد - بلوار کوهستان

WWW.OPALSHOPPINGCENTER.CO

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات