برگزاری روز جهانی کاربردپذیری با هدف انتقال تجربیات حوزه محصول
در این کنفرانس مدیران محصول و پژوهشگران حوزه طراحی محصول به اشتراک تجربیات خود خواهند پرداخت ، به اشتراکگذاری تجربههای کسبشده در این حوزه با توجه به شرایط بومی و فرهنگی ایران است که میتواند خلاء ایجاد شده در چالشهای ناشناخته را پوشش دهد در این کنفرانس نیمروزه، مدیران ارشد محصولات دیجیتال در ارائههای ۳۰ دقیقهای، با یک مثال واقعی از تجربه تلخ یا شیرینی که در مسیر پر پیچ و خم طراحی محصولات پشت سرگذاشتهاند، دانش و تجربه خود را با شرکتکنندهها به اشتراک خواهند گذاشت داود عباسی مدیر اجرایی رویداد در گفتگو با دیجیاتو اشاره میکند که هرچند کاربردپذیری نقشی حیاتی در موفقیت محصولات دارند اما در ایران توجه کافی به این موضوع نشده است هرچند ترند جهانی اهمیت به کاربردپذیری کسبوکارهای ایرانی را نیز با خود همراه کرده است و اما با این وجود همچنان در سالهای اخیر کمی از سرعت آن کاسته شده است این کاهش سرعت را میتوان حتی در خود رویداد هم دید روز جهانی کاربردپذیری رویدادی است که هر ساله در تمام کشورهای دنیا به طور همزمان برگزار میشود و یک هدف اصلی دارد رویداد روز جهانی کاربردپذیری، در سالهای اخیر در حوزه کاربردپذیری و معلولین شاهد اتفاقات موثری مانند رویداد توانتک و جایزه دسترسپذیری بودهایم، که خود قدم موثری برای جامعه بزرگی از مخاطبان بوده است در رویداد روز جهانی کاربردپذیری تلاش شده است تا از زوایای مختلفی به مقولهی کاربردپذیری نگاه شود هدف از این تنوع در ارایهها حصول یک دید همهجانبهتر به مقولهی کاربردپذیری است سخنرانان این رویداد: این رویداد در روز جمعه روز جهانی کاربردپذیری روز جهانی کاربردپذیری
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات