سایت بینش بازار شروع به کار کرد
تیم کافه بازار هدف سایت بینش را کمک به تصمیمگیری سازندگان فعالان و تصمیمگیران صنعت برنامه و بازی موبایلی عنوان کرد. این سایت بازنمودی از ۳۰ سنجه مختلف است که نشان میدهد کاربران در چه دستهها و براساس چه متغییرهایی ۱۸۷ میلیون دنلود برنامه و بازی در ماه انجام میدهند. این سایت توسط تیم داده کافه بازار ساختار یافته و براساس رفتار کاربران موبایلی برنامه بازار به ارائه محتوا میپردازد. به گفته مهدی ناصری، تحلیلگر دادههای کسبوکار در کافه بازار، از سال ۱۳۹۴ کافهبازار بیش از ۲۴ گزارش مختلف فصلی، سالانه و موردی را منتشر کرده با این هدف که اشتراکگذاری دادهها باعث نفع بردن جامعه و حتی خود کافه بازار خواهد بود. به گفته تحلیلگر دادههای کسبوکار کافه بازار، رویکرد اصلی تیم کافهبازار این است که به مخاطب بینش کافی برای تصمیمگیری بدهد. مانند برنامهنویسان که باید سنجههایی مثل مدل گوشی، لوکیشن و غیره به بهرهوری بهتر برنامهنویس کمک خواهد کرد.» او ادامه داد: «مدیران شرکتها و مدیران محصولات با سنجههای دیگری مانند میزان خریدها، علاقه و انتخاب کاربران، سهم درآمد بازیهای و برنامهها میتوانند تصمیمات آینده خود را در شرایط بهتری بگیرند.» سایت بینش بازار فضایی است که بازیگران اصلی صنعت برنامه و بازی موبایلی، رسانهها، دانشگاهیها و حتی سیاستمداران میتوانن لحظهای به دادهها و گزارشها دسترسی داشته باشند. طبق شرایط اعلام شده از سوی بازار استفاده از دادههای بینش رایگان است و استفاده کنندگان از آن نمیتوانند با ارائه آن دادهها برای خود درآمدی کسب کنند.
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات