کتاب «برندها می‌مانند»

کتاب «برندها می‌مانند»

کتاب «برندها می‌مانند»

کتاب «برندها می‌مانند» ساده‌شده همه یافته‌های علمی و مدل‌های موفق است که براساس تجربیات زیسته علی شیخ‌زاده با ساختار و نظمی هدفمند و کاملا سیستماتیک تالیف و گردآوری شده است.

در «برندها می‌مانند» الفبای خلق و توسعه برند به زبانی ساده و با انسجامی بی‌مثال آمده است. این کتاب می‌تواند برای هر کسب‌وکاری که در اندیشه خلق یا توسعه برند خویش است، کارآمد باشد.

در این کتاب مراحل خلق برند در ۱۲ گام اساسی و کاملا کلیدی آمده است که ریشه در سه مرحله اصلی شان هویت برند، ارزش ویژه برند و مدیریت برند دارند.

کتاب «برندها می‌مانند» برای خلق ثروت و ارزش افزوده کسب‌وکارها نگارش شده است. در قرن ۲۱ برندها هستند که برای انسان‌ها شرایط تعیین می‌کنند و آنها را وابسته می‌سازند. اگر شما نمی‌توانید برندی برای خود بسازید بدون‌شک در عرصه رقابت کارتان دشوار خواهد بود. برندها در قالب اکوسیستمی زنده ساخته می‌شوند تا از نسلی به نسل دیگر انتقال و توسعه یابند.

در قسمت پیش‌درآمد این کتاب آمده است: شما نمی‌توانید برند را تبلیغات، روابط‌عمومی یا بازاریابی قلمداد کنید، چراکه برند مفهومی متفاوت با این سه دارد اما نکته‌ای که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد تبادل مستمر و ارتباط تنگاتنگ این حوزه‌ها با یکدیگر است.

برندها با  کمک ابزارهای تبلیغاتی معرفی می‌شوند؛ رشد می‌کنند و در بلوغ در یادها باقی می‌مانند. همچنین برندها بر تعمیق وفاداری در بازاریابی می‌افزایند و ازسویی فارغ از وجود بازاریابی نمی‌توان برندی را متصور شد. از دریچه‌ای دیگر می‌توان گفت که فعالیت‌های روابط‌عمومی موجب ایجاد حس تعلق مشتریان و مخاطبان فارغ از خرید و بهره‌مندی از خدمات و محصولات می‌شود که دقیقا با بخشی از جوهره برند با عناوین تداعیات برند، ارتباطات برند و انعکاس برند متناظر است. هر چهار مفهوم در یک منظومه هستند اما در گذشته برند را به دلیل نزدیکی مفهومش به کارکردهای بازاریابی، در زیر شاخه مدیریت بازار قرار می‌دادند.

کتاب برندها می‌مانند مشتمل بر هشت فصل بوده که توسط علی شیخ‌زاده به نگارش درآمده و  توسط «امکان امروز» منتشر شده است.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات