مرکز ملی فضای مجازی مخالف معرفی و تبلیغ اینستاگرام در صداوسیما است
خوراکیان با انتقاد نسبت به روند برخی برنامههای صدا و سیما که در آن کاربران را به اینستاگرام هدایت میکند تاکید داشت ابلاغیهای به این سازمان ارسال شده و مرکز ملی فضای مجازی پیگیر این موضوع است: «به شدت دنبال این هستیم که هم پیام رسانهای خارجی در برنامههای رسانه ملی معرفی نشوند و هم ظرفیت برای استفاده پیام رسانهای بومی از این فضا، فراهم شود.» گفتنیست چندی پیش «رسول جلیلی» عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی نسبت به تبلیغات رایگان اینستاگرام در صدا و سیما انتقادات تندی کرده بود و به خبرگزاری مهر گفته بود که اگر صدا و سیما با اینستاگرام قراردادی دارد، بهتر است آن را بیان کند: «اگر صدا و سیما با این شبکه اجتماعی خارجی قراردادی دارد، باید آن را رسما اعلام کند و این دفاع را داشته باشد که از اینستاگرام بابت تبلیغات هزینه دریافت میکنم و چنانچه شبکههای داخلی نیز هزینه پرداخت کنند آنها را نیز تبلیغ میکنم.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات