کسب  وکار های اینترنتی در گروه ۱ (مشاغل ضروری) قرار گرفت

کسب وکار های اینترنتی در گروه ۱ (مشاغل ضروری) قرار گرفت

پیرو پیگیری‌های صورت گرفته و جلسه مشترک اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کسب‌وکار های اینترنتی جزو مشاغل گروه ۱ (مشاغل ضروری ) قرار گرفته و فعالیت این شرکت‌ها در شرایط محدودیت کرونا که از ۱ آذر ماه اجرا می‌شود، بلامانع است.

همجنین امکان فعالیت انبارهای کسب و کارهای اینترنتی در صورت عدم تجمع در درب ورودی انبار و فروش حضوری و صرفاً جهت تامین سفارشات به واحد صنفی امکانپذیر است. وزارت ارتباطات نیز اعلام کرد که شرکت پست ایران بدون محدودیت در ایام فوق فعالیت خود را ادامه خواهد داد .

در ادامه نیز سازمان فناوری اطلاعات از آماده شدن وب سرویسی برای تشخیص بیماران کرونایی (تست مثبت) صرفاً جهت استفاده برای آگاهی از سلامت کارکنان خبر داد. این سرویس مشروط به رعایت برخی از نکات در اختیار کسب و کارها قرار خواهد گرفت. تاکسی‌های اینترنتی ملزم به استفاده از این وب سرویس هستند و حق ارائه سرویس به مسافران و رانندگانی که تست کرونا آن‌ها مثبت اعلام شده ندارند.

اتحادیه کسب و کارهای مجازی همچنین اعلام کرد که در حال پیگیری مجوزهای قانونی از مراجع برای تردد بدون مشکل تاکسی‌های اینترنتی پلاک شهرستان بوده و همچنین قصد دارد محدودیت تردد خودرو از ساعات ۲۱ تا ۴ صبح را نیز برای تاکسی های اینترنتی لغو کند.

لازم به ذکر است مستندات وب سرویس به زودی اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین برای اعلام مشکلات و یا برقراری ارتباط با شماره ۹۱۳۰۳۲۳۰ و ایمیل INFO@ECUNION.IR در تماس باشید.

لینک اصل خبر در سایت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

منبع خبر

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی یک انجمن در شهر تهران می باشد

نظرات