تغییر لوگوی کافه بازار پس از ده سال!
به گفته حبیبالله در تمامی مراحل کمپین تغییر لوگوی بازار سعی بر این شده این پیام به جامعه کاربران آنها منتقل شود که محصول «بازار» تغییراتی داشته و کاربران بیشتر با آنها آشنا شوند. برند استراتژیست بازار همچنین اذعان دارد سبز بودن سبد جدیدی که در لوگوی تازه این مجموعه نقش بسته که همین هدف را دنبال میکند و دلشان میخواهند که این رنگ آشنا برای کاربران، حس مثبتی را در تک تک آنها ایجاد کند. حبیبالله در پاسخ به دیگر سوال دیجیاتو مبنی براینکه آیا تغییرات فقط به لوگو محدود خواهد شد یا خیر به دیجیاتو میگوید: «با تغییر لوگو، بحثهای بصری نیز قطعا دستخوش تغییراتی میشود و طراحی محیط این محصول اندک اندک تغییراتی پیدا میکند تا با لوگوی جدید همخوانی بیشتری داشته باشد. همچنین باید گفت در ایران و بسیاری از نقاط جهان معمولا بسیاری از کاربران با مفهوم «تغییر» مخالف هستند و شرکتها نیز با این مقوله محتاطانه رفتار میکنند با این حال بازار توانسته در طول تقریبا ده سال فعالیت خود آرام آرام تغییراتی به محصول خود تزریق کند و آنها را طوری به مخاطبین خود عرضه کند که حالا ویژگیهای جدید این پلتفرم ایرانی جزو انتخابهای اول کاربرانش شده است.
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات