فروش آنلاین، راه نجات خرده‌فروشی چین در...

فروش آنلاین، راه نجات خرده‌فروشی چین در...

فروش آنلاین، راه نجات خرده‌فروشی چین در دوران کرونا

نمایشگاه‌های بین‌المللی در زمینه خرده‌فروشی ‌به‌عنوان تاثیرگذارترین کنفرانس‌ها در این زمینه، به خاطر شیوع ویروس کرونا کمرنگ شده‌اند اما آموختن علم خرده‌فروشی ازسوی بزرگان این صنعت، هرگز متوقف نمی‌شود.

چین به‌عنوان مرکز شیوع ویروس کرونا در دنیا، حتی در این روزهای پر از بحران، مراکز خریدی پرسود دارد که اصلی‌ترین دلیل این اتفاق مثبت را باید در توانایی صاحبان صنعت خرده‌فروشی چین در تبدیل بازار خرید آفلاین به آنلاین جست‌وجو کرد.

لی لیانگ، سرپرست بزرگ‌ترین نمایشگاه سالانه خرده‌فروشی در این کشور درباره رشد خرده‌فروشی در پرجمعیت‌ترین کشور دنیا گفت: «اکنون فروشگاه‌های آنلاین ما فرصتی برای درک روند توسعه صنعت فراهم می‌کنند. فروش آنلاین به همه فرصت داد در مورد آخرین فناوری و تجهیزات بیشتر بدانند و با همکاران صنعتی خودشان ملاقات مجازی داشته باشند. شخصا ارتباطات زیادی یافتم که نیازهای خرید هر خریداری را برآورده می‌کند.»

«یانگ وی مین» از اعضای ارشد برند علی‌بابا، ماجرا را به شکل دیگری توضیح داد: «تا قبل از شیوع ویروس کرونا، نمایشگاه علی‌بابا هر دو سال برگزار می‌شد و تقریبا همیشه در آن شرکت می‌کردم. امسال در بستر آنلاین با چندین تامین‌کننده ارزشمند آشنا شدم که تاثیر مثبتی در فروش و توسعه ما در آینده خواهد داشت. فکر می‌کنم شرکت در فروش آنلاین برای حفظ موثر ارتباط با صنایع بالادست و پایین‌دست بسیار مهم است!»

شیام سوندار، مدیر فروش یکی از بزرگ‌ترین برندهای خرده‌فروشی هم اظهار داشت: «شرکت ما اصلی‌ترین تامین‌کننده سرمایه خرده‌فروش‌ها در هند است. با وجود کرونا، برندهای زیادی با فناوری بالا پیدا کردم که می‌توانم به برند خودم معرفی کنم. همچنین چند فرصت همکاری با برندهای  مشهور خرده‌فروشی در چین یافتم.»

وانگ هوآ، مدیرعامل گروه Futong گفت: « Futong پیشروترین شرکت فناوری خرده‌فروشی و صنعت ارتباطات است. چین نه‌تنها می‌تواند تجهیزات خرده‌فروشی را به خوبی به کار بندد، بلکه قادر است موارد جدیدی را هم در این‌باره کشف کند. علاوه‌بر این، بارها در نمایشگاه تجاری که در دوسلدورف آلمان برگزار شد، شرکت کردیم و در آنجا نکات زیادی آموختیم.»

یوشیرو تاکاهاجی، یکی دیگر از اعضای بلندپایه علی‌بابا اظهار داشت: «علی‌بابا با تغییر روند در دوران کرونا، برخلاف بسیاری از برندها از خطر ورشکستگی در امان ماند. علاوه‌بر یادگیری فناوری نوآورانه در طول دوران کرونا، چندین تامین‌کننده مناسب هم پیدا کردیم. در مورد بازار خرده‌فروشی چین در زمان پس از کرونا بسیار خوشبین هستم و امیدوارم با مشارکت بیشتر بقیه کشورها پیشرفت بیشتری داشته باشیم.»

لی چین سن، مدیر Elite Sight Limited هم نظر خودش را بیان کرد: «به‌عنوان یک خرده‌فروش وفادار، نکات زیادی در دوران کرونا آموختم. برند ما در هنگ‌کنگ واقع شده و به‌طور عمده در جنوب شرقی آسیا فعالیت داریم. خانه‌نشینی در دوران کرونا به من امکان می‌دهد تجهیزات و فناوری‌های جدید را بیاموزم و با بسیاری از همکاران صنعت ارتباط از راه دور برقرار کنم.»

ژانگ لوایائو از اعضای هیات‌مدیره علی‌بابا گفت: «ظرفیت فروش ما در بالاترین سطح در جهان است. در دوران کرونا هشت‌بار رکورد سود فروش اینترنتی را ثبت کردیم و نه‌تنها می‌توانیم محصولات نوآورانه را به نمایش بگذاریم، بلکه قادر هستیم تصویر برند خودمان را هم ارتقا دهیم.»

«جف ما» مدیرکل HIMMELWERK هم اظهار داشت: « HIMMELWERK از زمان تاسیس خود در آلمان در سال ۱۹۵۰ متعهد به تحقیق و توسعه و تولید است. به پتانسیل توسعه بازار چین بسیار خوشبین هستیم.»

مینکیو کانگ، مدیرکل شرکت Taelim Auto Parts از عملکرد برند خودش راضی است: «ما یک تولیدکننده حرفه‌ای هستیم. در طول دوران کرونا، بسیاری از مشتریان به محصولات ما علاقه‌مند شدند و اکنون مشتریان خارجی قصد دارند محصولات‌مان را به خارج از کشور بفروشند.»

اسلاکو پانزالوویچ، مدیر فروش منطقه Maschinenfabrik NIEHOFF GmbH ; Co. KG گفت: «در طول دوران کرونا بسیاری از مشتریان باارزش را به شکل مجازی ملاقات کردیم. تعداد بازدیدکنندگان صفحات فروش اینترنتی ما بیشتر از حد انتظار من است و خریداران مهم ما، آنحا حضور دارند. این بستر مناسبی برای نزدیک شدن به مشتریان، ارائه فناوری‌ها و به دست آوردن مشتریان جدید است.»

وانبین چن، رئیس شرکت فناوری «سیکودرا» هم یکی دیگر از افراد راضی است: «از ژانویه تا سپتامبر سال جاری، عملکرد فروش ما کاهش نیافت و روند صعودی داشت. با اجرای مفهوم زیرساخت‌های جدید، صنعت خرده‌فروشی به‌زودی بهبود می‌یابد.»

مائو زینگوانگ، رئیس هیات‌مدیره و مدیر دفتر نمایندگی «روزندال نکستروم اوی» ادعا کرد او و برندش از سال ۲۰۰۴ مدام در حال سوددهی است. او اظهار داشت: «تقریباً ۹۰ از کل مشتریان‌مان را در فرآیند خرده‌فروشی آنلاین می‌بینیم. بخش تجاری و فروش در طول دوران کرونا با بسیاری از مشتریان بالقوه، ارتباط مجازی برقرار کرد.»

منبع: IMAGESRETAILME.COM

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات