بزرگان صنعت خرده‌فروشی در نمایشگاه...

بزرگان صنعت خرده‌فروشی در نمایشگاه...

بزرگان صنعت خرده‌فروشی در نمایشگاه «ایران ‌ریتیل ‌شو» گرد هم می‌آیند

دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته ۵ تا ۸ دی‌ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ۵ تا ۸ دی‌ماه امسال میزبان برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته خواهد بود. با توجه به شیوع موج جدید ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت بازدیدکنندگان و تیم اجرایی، این نمایشگاه با مجوز رسمی از ستاد ملی مبارزه با کرونا با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مدعوین محدود و متخصصان این حوزه با دعوتنامه و بدون بازدیدکنندگان عام برگزار خواهد شد. با توجه به آثار منفی شیوع بیماری کرونا بر اقتصاد جهانی و داخلی، صنعت خرده‌فروشی در روزهای سخت اخیر با افزایش اشتغالزایی و ایجاد شکوفایی اقتصادی توانسته عملکرد قابل قبولی در عرصه صنعت و اقتصاد در سطح کشور داشته باشد که با برگزاری این نمایشگاه می‌توان حاصل این اقدامات را مشاهده کرد.

این رویداد تخصصی اقتصادی و صنعتی پس از تجربه موفق اولین دوره خود که با استقبال و تحسین متخصصان این حوزه برگزار شد، در دومین دوره با حضور استارت‌آپ‌های مرتبط با این صنعت، فروشگاه‌های معتبر اینترنتی، طراحان نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای فروشگاهی، مراکز خرید در حال ساخت، شرکت‌های بهره‌بردار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و... آغاز به‌کار می‌کند. همچنین نمایش توانمندی‌های داخلی در حوزه اقتصادی و صنعتی، نمایش دستاوردهای راه‌اندازی باشگاه مشتریان و آثار رشد فروش مجازی با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا از مهم‌ترین رویکردهای برگزاری این نمایشگاه تخصصی است. انتقال تجربیات داخلی و بین‌المللی و همفکری پژوهشگران و دست‌اندرکاران صنعت مذکور و شرکت‌های فعال در این حوزه از جمله اهدافی است که برگزاری این نمایشگاه تخصصی دنبال می‌کند.

همچنین تربیت نیروی انسانی در حوزه‌های توزیع مویرگی، توجه به کیفیت خدمات، توجه به رویکردهای نوین این صنعت و تعامل با تجربه‌ها و دستاوردهای جهانی در زمینه خرده‌فروشی بخشی از دستاوردهای این نمایشگاه خواهد بود و استفاده از سیستم‌های کنترل کیفی محصول عرضه‌شده و در نهایت ایجاد فضای تفریحی، برای گذراندن مدت بیشتری از وقت مشتریان در محوطه فروشگاه‌ها و جلب رضایت مراجعین در زمره اولین اهدافی است که هنگام برگزاری چنین رویدادهایی مورد توجه فعالان این حوزه قرار می‌گیرد.

ناکامی‌های متعدد در حوزه صنعت خرده‌فروشی در دوران کرونا حتی در کشورهای توسعه‌یافته، ضرورت اهمیت به‌روزرسانی داده‌ها در حوزه خرده‌فروشی‌های مدرن را در قالب برگزاری چنین نمایشگاه‌های تخصصی بیش از پیش نمایان می‌کند.

فروشگاه‌های آنلاین و زنجیره‌ای خرده‌فروشی برآمده از تحولات اخیر در عرصه تجارت جهانی و دگرگونی در اصول اقتصادی و حرکت به سمت اقتصاد بازار است که خود متکی به بهبود استانداردهای زندگی در عصر جدید و دوران پساکروناست.

با توجه به شرایط موجود در واقع آنچه در رویدادهای مرتبط با خرده‌فروشی در کشور ما حائز اهمیت است تلاش برای فرهنگ‌سازی و متناسب‌سازی الگوهای زیست ایرانی با معیارهای استاندارد جهانی است. فرآیندی که می‌تواند در شرایط آرمانی به جهانی‌سازی خرده‌فروشی ایرانی نیز منتهی شود.

گفتنی است این نمایشگاه که در تقویم نمایشگاه‌های بین‌المللی گنجانده شده است، به همت «شرکت تجارت‌طلایی نیک‌روش» برگزار می‌شود و می‌تواند بستری مناسب برای تبادل اطلاعات فنی، بازرگانی و آشنایی هر‌چه بیشتر صاحبان و مدیران مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برندهای برتر صنوف مختلف و صنایع وابسته باشد.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات