بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار کشور افتتاح شد

بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار کشور افتتاح شد

بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به‌صورت مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز رشد، بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار با “شعار پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید” و هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت برای عرضه و تقاضای فناوری امروز (پنج‌شنبه، ۲۷ آذرماه) در سالن شیخ بهایی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به‌صورت مجازی آغاز به کارکرد.

در این دوره از نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری ۶۹ دانشگاه، ۳۵ پارک علم و فناوری، ۱۸ پژوهشگاه، ۱۵ مرکز رشد و پنج موسسه تحقیقاتی وابسته به دستگاه‌های اجرایی حضور دارند.

همچنین در این دوره از بیست و یکمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری ۱۲۶ طرح از سوی شرکت‌های خصوصی، ۱۲۸۷ طرح از سوی دانشگاه‌ها، ۵۴۰ طرح از سوی پارک‌های علم و فناوری، ۳۸۶ طرح از سوی مراکز رشد و ۲۴۸ طرح از سوی پژوهشگاه‌ها ارائه شده است.

لازم به ذکر است محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری نیز در این نمایشگاه مجازی به‌نمایش‌درآمده است.

گفتنی است، «بیستمین و یکمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار» و «هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت» تا ۳۰ آذرماه ۹۸ به صورت مجازی و از طریق سایت https://msrt-expo.ir/ دایر است ولی امکان ثبت خرید محصول به مدت یک سال از طریق این سامانه فراهم است.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان یک مرکز رشد در شهر ساری می باشد

    نظرات