استانداردهای خدمات پس از فروش لوازم خانگی در ایران شامل چه مواردی است؟
این قوانین و استانداردها باید در مورد تولید کنندههای لوازم خانگی داخلی و خارجی که در ایران محصولات خود را به فروش میرسانند، لحاظ شود تا حقوق مصرف کنندگان رعایت گردد. در این زمینه پس از شبکه قیمت گذاری در این طرح اشاره شده که قبل از عرضه یک محصول به بازار لوازم خانگی حتما آن را از نظر ایمنی، کیفیت، سلامت کالا و … تست و آزمایش کنند. در واقع تایید مشخصات کمی و کیفی شبکه توزیع لوازم خانگی در کشور بر عهده این سازمان است و باید تولیدکنندگان و عرضه کنندگان را به ارائه محصولات باکیفیت برای مشتریان ایرانی ملزم کند. در واقع خدمات پس از فروش و انجام آزمایشات لازم بر روی محصولات قبل از رساندن آن به بازار، نشان میدهد که شرکت تولید کننده یا عرضه کننده به مصرف کنندگان خود اهمیت میدهد و به آنها خدماتی را ارائه میکند که رضایتمندی بیشتری داشته باشد، اما در ایران چگونه این طرح توسط تولید کنندگان لوازم خانگی اجرا شدهاست؟ گروه کارخانجات اسنوا با بومی سازی لوازم خانگی و نشان دادن توان ملی خود در این زمینه توانسته به عنوان پرچم دار این نوع محصولات در ایران و خاورمیانه فعالیت کند.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات