ارتش یک نفره؛ به طور میانگین بیش از ۵۰۰ هزار کاربر گزارش فردوسی پور را دیدند

عادل فردوسی پور بعد از چندین سال دوری از گزارشگری مسابقات فوتبال توانست بار دیگر به این میدان بازگردد و این کار را با گزارشگری در یک لایو اینستاگرامی انجام داد؛ لایوی که به طور میانگین بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار بیننده داشت و در بیشترین حالت خود به بیش از ۸۱۰ هزار بیننده هم رسید؛ آماری که شاید به پای میلیون‌ها بیننده تلویزیونی نرسد اما در اولین گامی که محبوب‌ترین مجری دهه اخیر تلویزیون به یک برنامه اینترنتی روی آورد، آماری جالب توجه به نظر می‌رسد. از روزهای اخیر و با اعلام خبر اینکه فردوسی پور قرار است در شبکه اجتماعی اینستاگرام و در اکانت AFC فارسی به گزارشگری بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا بپردازد، عدد دنبال کنندگان این اکانت ساعت به ساعت افزایش یافت. کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز به تماشای برنامه فردوسی پور نشستند و با اینکه برخی از سایت‌های حوزه استریم نیز اعلام کرده بودند که قصد پخش این لایو اینستاگرامی را دارند ولی با شروع بازی اعلام شد که برخی نهادها نگذاشتند که این اتفاق بیفتد. در واقع می‌توان گفت پخش گزارش لایو اینستاگرامی فردوسی پور یک زنگ خطر برای رسانه ملی است. حتی این عدد با آمار ۲ میلیونی که روبیکا از حضور کاربران خود در این پلتفرم حین بازی منتشر ساخته، چندان بالا به نظر نمی‌رسد اما همه این موارد دلیل نمی‌شود که مهم‌ترین موضوع را در اینجا نادیده بگیریم، اینکه یک مجری سرشناس تلویزیونی بارها سعی کرده تا در داخل صدا و سیما و VODها و … فعالیت کند و مانند برخی همکاران خود نیز مهاجرت به شبکه‌های خارجی را برنتابیده است و در نتیجه به گزارشگری در لایو اینستاگرامی روی آورده است.

متن کامل خبر در سایت دیجیاتو

منبع خبر

دیجیاتو

دیجیاتو

جدیدترین اخبار و مقالات دنیای بازی و سینما

    نظرات