عدم عرضه غیرمجاز محصولات توسط شرکت های بازاریابی شبکه ای

عدم عرضه غیرمجاز محصولات توسط شرکت های بازاریابی شبکه ای

عدم عرضه غیرمجاز محصولات توسط شرکت های بازاریابی شبکه ای
کامبیز معتمد وزیری سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان ایران طی نامه ای خطاب به اتحادیه کسب وکار های مجازی اعلام کرد :
شرکت های بازاریابی شبکه ای تنها مجاز به عرضه محصولات تولید خود و یا شرکت مادر (که دارنده بیش از ۵۰ درصد سهام و سرمایه) می باشند

وی اعلام کرد که مطابق بند ۳ ماده ۱ و بند های ۱ و ۱۰ ماده ۱۰ آیین نامه اجرایی مواد ۲ ، ۱۲ و تبصره ماده ۸۷ قانون نطام صنفی کلیه شرکت های بازاریابی شبکه ای موظف اند که محصولات تولید خود یا شرکت مادر ( دارنده بیش از ۵۰ درصد سهام و سرمایه ) را به روش بازریابی شبکه ای به فروش رسانند. لذا بر این اساس عرضه انواع کالا و خدمات در حوزه هایی اعم از بیمه ، گردشگری ، سلامت ، باشگاه مشتریان ، تخفیف های گروهی و ... در قالب روش فروش چند سطحی، خارج از فهرست مصرفی ارئه شده ، مصداق تخلف بوده و به موجب بند ۴ بخش ب ماده ۱۲ آیین نامه با شرکت های خاطی رفتار خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

منبع خبر

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی یک انجمن در شهر تهران می باشد

نظرات